Sketsnack/Allmänt tjöt

Smak ska man ju som bekant inte diskutera - särskilt när man inte har nån att diskutera...:confused:

Här diskuteras inte smak. Här tipsar man sina kära motorcyklistvänner om både det ena och det andra. Just Goffen är inbiten Yamahafantast och borde gilla färgen då han är inbiten italodiscofantast! :fakta

Last edited:
Du får det att låta som om det vore något dåligt... O vem är den här Taus igentligen?

Jag har ingen aning. Och det var inte min mening att få det att låta som något dåligt :hej

Om några timmar blir det årets första tur till jobbet! (om den fortfarande står kvar där jag parkerade den :gnissla)

Last edited:
Tjänstebil: om vi bortser från standard (Volvo V60/70, VW Passat, Audi A4) vad har ni att tipsa om? Såg precis en Mazda 5, nya kombin. Läcker!
Jag är jättenöjd med Volvon, men det kan vara kul med ngt annat.

va ju riktat åt È.Bulen ju.. och han kan behöva sig en sporre att byta opp sig lite. Oj jaaaa Johan jag vet vad som kommer...:hihi

Tror inte de finns någon budget eller tillstånd från "regeringen" för några fler byten. :hihi Så han kommer nog begagna Nudan ett tag till. Om de nu inte är pimpa den han bör göra ? :tungan

De är ingen som är i behov av en tankpad, har en liggandes som ja fick gratis när ja handlade på E-Bukten.
Hojta till om någon vill ha den "free of charge" offcourse.

Photo 2014-04-23 17 14 32.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...