Sketsnack/Allmänt tjöt

Bra dag idag. Toppensväng över Hökesås till Tidaholm med Biddarn, lite kajakpaddling och grillning vid Västersjön och sen hojpreppning inför Anderstorp imorgon.
Tanken full av V-Power, mindre framdrev nu monterat, Maltek depåstöd fastskruvad i släpvagnen, bromsvätskan bytt till Motul RBF660 och ett par GoProfästen ordnade med säkerhetsvajer.

Det ska inte gå att skrapa kameran men jag kommer att försöka! :)
Bellymount2-800.jpg . Bellymount3-800.jpg

Last edited:
Köpte precis en liten termometer till hojen, vill kunna se hur varmt det är när man är ute och kör..
köptes i 5-pack, och eftersom jag bara behöver en så blir jag gärna av med de resterande 4. Någon som är sugen?

!Bgq-gH!Bmk~$(KGrHqUH-EMEr8iPuELhBLGKUY78GQ~~_12.JPG

Kan inte nån göra så dygnet har fler timmar?? Har fortfarande inte kört 1m sedan besiktningen för över 1månad sedan :brinnerup

Kostade lite mer än 100 spänn för 5 st. men eftersom jag inte är en snål smålänning så är de självklart gratis...
Robban messade och sa att han ville ha en, så det är 3 kvar.

EDIT: Nej Goffen, den enda tempen jag kan se är vattnet.

Testa tryck en snabb tryckning på resetknappen när motorn är igång och kolla om den inte byter från vatten till insugningslufttemp !!!

Yeeey, köpte en svindyr laddare till datorn på elgiganten (399kr). Universal men skulle passa och de gör den lite sådär. Men iallafall nu har jag en dator igen :banana Ska smida ihop en liten mysig film nu framöver hoppas jag. :tummenupp

Och för kännedom så hände inte något när jag tryckte snabbt på resetknappen.

2st termometrar kvar...

Tjena! Tänkte byta drivpaketet på min lilla pärla, är det någon som har en kedje "spräckare" samt nitverktyg man kan låna? :)

Tjena! Tänkte byta drivpaketet på min lilla pärla, är det någon som har en kedje "spräckare" samt nitverktyg man kan låna? :)

Kolla med Kman, han har ett bryt/nit-verktyg. (får nog ta tag i mitt drivpaket med när ja ändå blir påmind) :tummenupp

Personligen skulle ja byta rubbet så behöver man inte undra. Så mitt svar blir dumsnålt... :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT