Sketsnack/Allmänt tjöt

körde på K-man tips om EBC bromsbelägg samt HEL slangar. :hihi
CI's har Motul RBF 660 bromsvätska hemma nu. Bland den högsta kokpunkten man kan hitta. Den ska jag testa i år.
Om EBC är för mkt race för dig Räven (dåligt initialbett när de är kalla) så köper jag dem av dig ;)

Roligt att det snackas! Ser fram emot en showdown på torpet i vår :)

Aha, ja då får man ta en tripp dit as soon as everything arrives. :tummenupp

surething, får testa de så får vi se vad ja tycker om ett...

Ja det kanske kan bli en showdown i sommar ! Dock får inte smc instruktörer med antispin och qs vara med....

Lovar att inte fälla dig kompis :krama Men har inte du med antispin på din? Själv föredrar jag lite drifting ofrivilligt. Tycker det är manligt :tummenupp

Det måste ju kännas rätt obehagligt att verkligen testa om antispinnen funkar. Men förmodligen gör den det och måste vara underbart att åka med när det är blött iallafall :tummenupp

Såfort det bara går, innan April vill jag köra en sväng, men det kräver ju att vädret inte blir kallare/sämre

Ja det kanske kan bli en showdown i sommar ! Dock får inte smc instruktörer med antispin och qs vara med....
Vem lät dig skriva regelboken?
Jag har inte presterat några märkbart lägre varvtider sen Bazzaz och jag har heller inte skaffat en fem år nyare hoj...
Först till 1min 45sek !

Va det inte du som sa att min hoj va tung o klumpig? Är det årsmodell som gäller nu? Skriv du regelboken o kör själv då... Lika dumt som o säga att du o jag ska tävla med o byta kamrem på en passat... Jag tävlar inte mot folk jag vet jag inte har en chans att vinna mot...

Det tycker jag verkligen. Ingen som är sugen på att värma upp säsongen någon gång med gocart på torsvik? :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman