Sketsnack/Allmänt tjöt

Sämre ändå idag. Lungröntgen och större penicillinkur. Hoppas denna funkar...

skickat från Tapatalk. Ursäkta ev T9-fel

Fy fasen, låter som de kan bli långvarigt om man inte kan komma fram till mer exakt vad de är som gör de.

Krya på dig K-Mannen

Det hade varit kul att dra en Svenska-Nationaldagen-mc tur genom stan med svenska flaggor. Tyvärr har jag gett ställt av hojen och väntar på att den ska bli såld annars hade jag gärna varit med. Hoppas några andra nappar på idéen.

Alla snackar om sporthoj :gnissla köp min Superduke R -07 med mycket utrustning. ;) Har även mycket delar till SD05-06.

Priset är beroende av utrustning.

http://www.blocket.se/jonkoping/Superduke_R_i_superfint_skick_40629795.htm?ca=17&w=1

http://www.blocket.se/jonkoping/KTM_Superduke_delar_40369056.htm?ca=17&w=1&last=1

PMa vid intresse

Last edited:
Haha kom förbi lingonbanan på onsdag så ska du få testa något riktigt manligt :FU
Liksom vem kan inte köra snabbt rakt fram? :hihi

Lille BiddarnBoy...:D efter 3 GGN o många års enduro/crossåka så vet jag va jag snackar om...:fatta! Det ÄR roligare på gata!:fakta:yoparty

Nu snackar vi rätt cykel till rätt pris... :yoparty

Instämmer! 2004 blev 750'n uppdaterad och är relativt modern än. Bra chassi och bromsar, och tillräckligt med pulver för 280+ mätarfart. Toppenhoj i snabba färgen dessutom. Köp!

skickat från Tapatalk. Ursäkta ev T9-fel

Såg i nykomlings tråden och på presentationen i JKPG delen att Landin hade hittat till MC världen med, poletten trillade inte ner före jag såg presentationen. Men välkommen, hoppas kortet kommer snart. :tummenupp

Last edited:
Tackar!
Den 19e är det uppskrivning, sen hoppas jag att jag får uppkörning så fort som möjligt efter det.

Dagen började iaf bra med att montera dit nya skylthållaren, kändes fint att börja skruva 5 timmar efter jag hämtade ut den =)
Blev iaf väldigt nöjd med resultatet!

IMG_2760.jpgIMG_2762.jpg

Nya backspeglar är beställda:
$(KGrHqV,!lME6B2nKCCwBOmq467rUw~~60_3.JPG

Last edited:
Välkommen killen, fin hoj du skaffat! Lycka till med kortet.

Yipyip,

nu när du kört ett tag med sliponet på jonnen, känns det värt? brölar den mycket -går den bra fortfarande? intryck?

Tack Goffe!

Ja det blir ett slipon som nästa projekt tror jag, samt andra fotpinnar, växel och fotbroms.

Yipyip,

nu när du kört ett tag med sliponet på jonnen, känns det värt? brölar den mycket -går den bra fortfarande? intryck?

Än har jag bara kört utan dbkiller men ska montera den innan vi drar iväg nästa vecka.
Ja den går som innan iaf ingen märkbar skillnad och den låter gött :)

Bluddrar dock en hel del vid motorbromsning men det får man väl räkna med när man gjorde sej av med den enorma kollektorn. Blir ju mer eller mindre raka rör att suga luft bakvägen då.

Vi får väl mötas upp nån dag om vädret skärper till sej så får du lyssna lite.

kolla upp så bilden verkligen stämmer med valet i dropmenyn till höger där... vad gäller ljudet så vet jag inte...

Japp, såg att det fanns lite olika.

Goffe: Jag tror det är det, det var Taus som tipsade mig om sidan =)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT