Sketsnack/Allmänt tjöt

Jag var precis och lämnade in arslet på plastning. Färdigt för sommarens äventyr på onsdag så nu ska jag bara fösöka få hem en något mer diskret skylthållare med..

skylthållare.JPG

skylthållare2.JPG

Va ute en runda idag med :) Skönt som bara den, Nässjö-Solberga-Anneberg-Eksjö ToR va fin, lite fuktigt på sina ställen men inget direkt grus vad jag la märke till :)

Jag var precis och lämnade in arslet på plastning. Färdigt för sommarens äventyr på onsdag så nu ska jag bara fösöka få hem en något mer diskret skylthållare med..

View attachment 400196

View attachment 400197

Nice!
Kör med R&G Hållare på min och tycker den var värd priset, skulle se fint ut på den!

http://www.ebay.com/itm/R-G-Kennzeichenhalter-Husqvarna-Nuda-900-2012-2013-/190899673435?pt=DE_Motorradteile&hash=item2c7281d95b&vxp=mtr

Ska man ha ställbara fotpinnar? Skrapade ju lite på ktm:en när jag hängde av som en orangutang :rolleyes:
Har fått ett hyfsat erbjudande på ett originaltillbehörs set.
553aefad7a.jpg

Vart på öland precis och hämtat en yamaha raptor till kompisen. Imorgon ska det bli som dagens kanon väder. Kommer med all sannolikhet smyga runt med hondan ett varv imorgon:tummenupp

Jag bokade uppskrivningen innan jag hade gjort risk 2an. Så länge du är inbokad på riskutbildningarna så kan du boka uppskrivning =)

Stämmer bra det, men han menade på att om jag gör risk 2an 2/4 så är det max 2veckors väntetid för teori. Men jag kan lika gärna ringa och boka teorin imorgon som du säger! :tummenupp

Vet inte om detta är rätt tråd, men prövar iaf. Blev sugen på att samla ihop ett gäng till att köra Gocart( nu framöver ). Kunde vara kul att kör några heat + Final, men folk här kanske föredrar 2 hjulingar ? Som sagt. om det går att få ihop ett gäng slulle det vara skit kul.

MVH Stephan W

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...