Skenförsäkra?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skenförsäkra?*uppdaterad*

En god vän till mig som inte har så mycket koll på det här med regler skickade ett mejl till mig nyss.
Hon har fått en duktig höjning på sin försäkring och funderar på att skriva hojen på sin far längt ute i skogen. Jag har lite taskig koll på lagar och regler så kan någon ge mig lite ammunition för att skjuta hennes idéer i sank.

Last edited:
DumDum skrev:
En god vän till mig som inte har så mycket koll på det här med regler skickade ett mejl till mig nyss.
Hon har fått en duktig höjning på sin försäkring och funderar på att skriva hojen på sin far längt ute i skogen. Jag har lite taskig koll på lagar och regler så kan någon ge mig lite ammunition för att skjuta hennes idéer i sank.

Det är inte jag utan en kompis ;)

Har också funderat på det men ändrat mig kan jag säga

Problemet löst! :D

Efter att jag nästan halshögg tösen pga hennes tilltag så satte hon sig och ringde runt.
Salus ville kräva henne på 10000:- för hennes Ducce 600. Hos länsförsäkringar fick hon en tjejförsäkring och premie på 2700:- :skrämd :tummenupp

Om jag ringer och säger att jag kör som en kärring får jag också en tjejförsäkring då? :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026