Skapligt jävla hemlig då

• Thread starter Thread starter IO
  • Start date Start date
-Lowrider- skrev:
Haha fy fan va löjligt. "ooohhh va tuffa vi är,vi är riktiga rockers som slår sönder 3 st under melodifestivalen"
E-type är ju ett stort skämt...euro disco fåne :4skrika
äh, du är bara avundsjuk :yoparty :D

Näe, det är fan tragiskt... Både från E-types sida och Expressen å all annan jävla mediadynga som uppmärksammar skiten till skyarna...

:zpy

mr_rockster skrev:
Det skulle tydligen vara "BOMBCHOCK" också... iaf enl. expressen.

Träffar jag på en Expressenreporter ska jag fan ge han en "BOMBCHOCK" för att dom är så kassa på att skriva.

"- I am getting agitated" som gubben i American Choppers på Discovery brukar säga :mad:

mr_rockster skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,439426,00.html

Han e inte ensam om en kupp.. Även Charlotte ska göra en "kupp" enl. aftonbladet. Blondera håret....

Men lol asså, en sketen blondering = KUPP? Har tidningarna ingenting annat att skriva om? Förstasidesstoff är alltid nyheter om Robinsonrobban, Farmenjanne, Famefactorysara etc. Säger som Ugglan: Nu lägger jag en pizza och går ut :zpy

Ett faktum är ju tyvärr att melodifestivalen de senaste åren har dominerat tittarlistorna på vårsäsongen och det har blivit den bästa platsen för alla musikföredettingar och abbawannabes att visa upp sig på.

Eftersom folk tittar på melodifestivalen är de intresserade av den resonerar kvällspressen och skriver allt vi behöver veta om evenemangets tilltänkta skandaler.

Synd annars om Charlotte, nu liknar hon ganska mycket en annan person som brukar figurera i Aftonbladet efter att hon hade bott i ett hus med en massa andra fårskallar och en storebror...

Jag retar mig med på ordet kupp, jag menar tex när carola sjunger hos Lasse berghagen på skansen och sätter dit en nallebild på bakdelen på jeansen , men hallå , kalla det "kupp" i tidningen sen ......Allt alla gör i tv och tidningar är ju "kupp" oavsett om det är skitgrejor....

Mikael Cagiva skrev:
Synd annars om Charlotte, nu liknar hon ganska mycket en annan person som brukar figurera i Aftonbladet efter att hon hade bott i ett hus med en massa andra fårskallar och en storebror...

Det är ju inget jag skulle vilja göra...

Vilken jävla tönt.
Att han inte bara pensionerar sig så han inte kan göra bort sig mer.
För varje sak han gör så gräver han ju ner sig ännu mer.
patetiskt.
Att sabba gitarrer har ju gjorts sen nirvana, om inte ännu tidigare.
det hade varit mer spektakulärt om han sjungt live istället för playback.
DÅ hade jag blivit förvånad.

jo fy fan var jag hatar CHOCK i kvällstidningarna.
Det är CHOCK vad än som hänt, frågan är om de slagit upp och kollat vad ordet betyder, oftast är det ju inet ens i närheten av nån chock för nån.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...