Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trötter skrev:läkaren sa att jag skulle låta bli och flyga och dyka på typ 6 månader
Trötter skrev:2372057Det borde nog kanske gå bra, eftersom du flyger ju ändå inte så högt, ungefär 10 000 meters höjd så borde det kanske gå bra, men ring en läkare och fråga.
detssutom e la 10 000 meter sketahögt.Jörgen Karlsson skrev:2369356Fredsgatan 12 det är sköna ställen
korvgubbe skrev:2375756Ja, varför inte käka på Fredsgatan 12. Bra mat, riktigt schyssta priser!Som hittat. Gick inte på mer än 8000-9000 för fem personer när jag var där.
Backblade skrev:2375737Jag lever och mår bra.Lite bakis bara..
Markus skrev:2375791F.ö. menade han säkert terrassen.

Trötter skrev:2372057Det borde nog kanske gå bra, eftersom du flyger ju ändå inte så högt, ungefär 10 000 meters höjd så borde det kanske gå bra, men ring en läkare och fråga.
korvgubbe skrev:2375808Ännu en av sakerna jag inte fattat.. Frivilligt sitta å trängas i en trappa..
korvgubbe skrev:mutmiddagar is the shit!![]()
korvgubbe skrev:Har inte du några insekter att spana in?![]()
Markus skrev:2375903
Förvisso, men undrar om Ilmar håller med.![]()
Nursey skrev:2375793Du festar ju som en sjörövarejag var bakis HELA dagen igår..att spela minigolf med alkodarr och halva familjen gick sådär
![]()
Kul att ni kom till Uppsala ivf![]()
korvgubbe skrev:2375756Ja, varför inte käka på Fredsgatan 12. Bra mat, riktigt schyssta priser!Som hittat. Gick inte på mer än 8000-9000 för fem personer när jag var där.
Markus skrev:2375791Åh vad intressant att du var på mutmiddag.
F.ö. menade han säkert terrassen.
Jörgen Karlsson skrev:2377184Jo det var klubben F12 på terassen jag menade.
Har aldrig ätit där som privatperson, det är för blodiga priser för mig med kan jag öppet erkänna.
Hilsen
J

Tack!Markus skrev:2377436Klubben heter Terrassen, restaurangen F12. Se www.f12.se för mer info.
Om man tycker f12 är för dyrt kan man äta lunch på Melkers "fyran", det kostar 75 spänn för buffé - och fortfarande stjärnkrögarstatus.![]()
Nursey skrev:2370087Men shit då har vi samma musiksmak...jag kirrar det...fredmans kanske är bättre
![]()
ut o festa gärnet med er!Jörgen Karlsson skrev:2378048Tack!
Jag lär mig, var där förra tisdagen och inte ens vakterna visste vad klubben hette. Ovan pinkrännan stod det F12 vilket jag felaktigt tog till mig. Nåväl, det var en kul klubb! ...för att vara ett straight ställe iaf. har bara gått förbi där och sett folksamlingan tidigare somrar.
Melkers har jag också bara hört bra om! Får gå dit tror jag. Om jag ska tipsa om någon bra restaurang i gengäld får det nog bli Baguz på Norra Agnegatan 43: http://www.baguz.se/baguz.html eller Mäster Anders på Pipersgatan 1, http://www.masteranders.se/
Men de kände du säkert redan till!
/J
Tack! Det måste jag kolla! Trodde först det var "Grill" på Drottninggatan du menade, det verkar så märkligt att äta i en möbelbutik, ser lite muppigt ut när man kvistar förbi.Markus skrev:2378145Nej, Baguz hade jag aldrig hört talas om - den är bokad för nästa utemiddag.
Ägarna till Mäster Anders kör även Grill- /Bistro Ruby i Gamla Stan, har bara käkat på Grillen och kan konstatera att det är i mitt tycke Stockholms bästa restaurang. http://www.paristexas.se/. Det är som Texas-kedjan fast bra (och dyrare).
GrimReaper skrev:2378208Mitt tips är att undvika ställen runt Fridhemsplan (mycket kids och bråk) och ställen runt Stureplan (dyrt, äckliga backslicks och bråk).
Uteserveringarna på Medborgarplatsen är trevliga om det är bra väder. Sen kan man gå över mot gamla stan och fortsätta.
Enjoy the "nice" town of Stockholm!![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |