Skall till STHLM för lite s/m

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Nu lyder frågan. Hur långt ligger Arlanda från staden? Och hur långt är det till Uppsala. Vilka uteställen skall man undvika i sthlm? :tummenupp

Edit:

Får man flyga med en fd. punkterad lunga förresten? :va

Last edited:
Backblade skrev:
2368969 Nu lyder frågan. Hur långt ligger Arlanda från staden? Och hur långt är det till Uppsala. Vilka uteställen skall man undvika i sthlm? :tummenupp

Edit:

det var ju fler frågor ju.

På A svarar jag ca 2 - 2,5 mil eh... 4 mil kankse?
På B svarar jag ca 6 mil mellan sthlm och uppsala
På C blir svaret alla som börjar på K (kellys, Karlsson etc)

Och på din bonusfråga svarar jag Ja.

S/M? BDSM? Ska du ner för att bli piskad o sånt eller? Hänger inte riktigt med :va

duckie skrev:
2369040 det var ju fler frågor ju.

På A svarar jag ca 2 - 2,5 mil eh... 4 mil kankse?
På B svarar jag ca 6 mil mellan sthlm och uppsala
På C blir svaret alla som börjar på K (kellys, Karlsson etc)

Och på din bonusfråga svarar jag Ja.
:tummenupp

Spiken skrev:
2369050 S/M? BDSM? Ska du ner för att bli piskad o sånt eller? Hänger inte riktigt med :va

Helst inte eftersom jag skall ha fina kläder på mig. Kanske blir en drink. Dessutom skulle jag bli väldigt arg om nån piskade -mig-

Last edited:
Prova Tip-Top på Sveavägen, ett ganska nytt och superhippt ställe.
Får ej missas!!!

Backblade skrev:
2368969 Nu lyder frågan. Hur långt ligger Arlanda från staden? Och hur långt är det till Uppsala. Vilka uteställen skall man undvika i sthlm? :tummenupp

Edit:

1. Mellan 4-5 mil. Enklast att ta sig till stockholm gör man med Arlanda express (köp biljett på perrongen, dyrare på tåget). Taxi funkar med tror det går på ca. 350-450 Kr (vill han ha mer är det dags för springnota). Flygbussar finns förresten och dom är billigare än tåget.
2. Mellan 3-4 mil från Arlanda. Flygbuss är väl enklast.
3. Ingen aning
4. Fråga din läkare, men jag tror inte det skall vara någon fara.

2369220 Prova Tip-Top på Sveavägen, ett ganska nytt och superhippt ställe.
Får ej missas!!!
Är inte Tip-Top det där Gaystället där SH-pojkar blir förnedrade på dom mest bizarra sätt?

Får ej missas!!!

Det var väl ett tag sedan tip top klappade igen? De hette väl tom något annat ett tag inom dom stängde...

Men Patricia är ju att rekommendera.. är det på söndagar????

Reb0

RebelZero skrev:
2369285 Det var väl ett tag sedan tip top klappade igen? De hette väl tom något annat ett tag inom dom stängde...

Men Patricia är ju att rekommendera.. är det på söndagar????

Reb0

Du får ursäkta, men jag är inte så uppdaterad i just det ämnet.

Angående båten: Tisdagar???

Får ej missas!!!
Nedlagt. Det ligger en Lidl-butik där nu. ;)
Tycker killen ska gå på tex Kägelbanan, Debaser eller Fredsgatan 12 det är sköna ställen tycker jag!
/J

Nursey skrev:
2369291 Kom till Uppsala på lördag o gå Birger Jarl för det skall jag :)

Skall faktiskt till uppsala under helgen, hälsa på en massa polare där. Supa ikapp? :P

Backblade skrev:
2370021 Skall faktiskt till uppsala under helgen, hälsa på en massa polare där. Supa ikapp? :P

Så grabbar och flickor. Jag skall alltså gå till Tiptop om det finns kvar, undvika pridefestivalen eftersom jag skulle få alla blickar emot mig om jag firar den själv. Jag undviker även Stureplan, min kompis Brad Pitt är upptagen med sin fru så han kan inte snacka in mig.

Jörgen Karlsson skrev:
2369356 Nedlagt. Det ligger en Lidl-butik där nu. ;)
Tycker killen ska gå på tex Kägelbanan, Debaser eller Fredsgatan 12 det är sköna ställen tycker jag!
/J

Vad är det för typ av ställen? :)

Last edited:
Nursey skrev:
2370079 Det tar nog hela 2 minuter att supa mig under bordet :)
Kanske syns på Birger då :)

Blir nog det samma för mig, har inte druckit på månader :D I vilket fall som helst så hoppas jag på Danko Jones som öppningsband när jag kommer in på klubben. Kirrar du det? :tummenupp

Backblade skrev:
2370082 Blir nog det samma för mig, har inte druckit på månader :D I vilket fall som helst så hoppas jag på Danko Jones som öppningsband när jag kommer in på klubben. Kirrar du det? :tummenupp

Men shit då har vi samma musiksmak...jag kirrar det :tummenupp...fredmans kanske är bättre ;)

Nursey skrev:
2370087 Men shit då har vi samma musiksmak...jag kirrar det :tummenupp...fredmans kanske är bättre ;)

Äh va tusan, aldrig varit i Uppsala. Försöker du villa bort mig innan jag kommer dit :va

Du får flyga med en f.d. punkterad lunga, hur länge sen är det?, Jag punkterade min ena lunga för ca 2 år sen, och läkaren sa att jag skulle låta bli och flyga och dyka på typ 6 månader efter om jag minns rätt, fick inte heller springa eller anstränga mig den första månaden, men nu får jag flyga, dyka...

Trötter skrev:
2370151 Du får flyga med en f.d. punkterad lunga, hur länge sen är det?, Jag punkterade min ena lunga för ca 2 år sen, och läkaren sa att jag skulle låta bli och flyga och dyka på typ 6 månader efter om jag minns rätt, fick inte heller springa eller anstränga mig den första månaden, men nu får jag flyga, dyka...

Whops.. det var ca 1 månad sen..

Det borde nog kanske gå bra, eftersom du flyger ju ändå inte så högt, ungefär 10 000 meters höjd så borde det kanske gå bra, men ring en läkare och fråga.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg