Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Backblade skrev:2368969Nu lyder frågan. Hur långt ligger Arlanda från staden? Och hur långt är det till Uppsala. Vilka uteställen skall man undvika i sthlm?
Edit:
Får man flyga med en fd. punkterad lunga förresten?![]()
duckie skrev:2369040det var ju fler frågor ju.
På A svarar jag ca 2 - 2,5 mil eh... 4 mil kankse?
På B svarar jag ca 6 mil mellan sthlm och uppsala
På C blir svaret alla som börjar på K (kellys, Karlsson etc)
Och på din bonusfråga svarar jag Ja.
Spiken skrev:2369050S/M? BDSM? Ska du ner för att bli piskad o sånt eller? Hänger inte riktigt med![]()
avatar skrev:2369220Prova Tip-Top på Sveavägen, ett ganska nytt och superhippt ställe.
Får ej missas!!!
Backblade skrev:2368969Nu lyder frågan. Hur långt ligger Arlanda från staden? Och hur långt är det till Uppsala. Vilka uteställen skall man undvika i sthlm?
Edit:
Får man flyga med en fd. punkterad lunga förresten?![]()
Är inte Tip-Top det där Gaystället där SH-pojkar blir förnedrade på dom mest bizarra sätt?avatar skrev:2369220Prova Tip-Top på Sveavägen, ett ganska nytt och superhippt ställe.
Får ej missas!!!
avatar skrev:2369220Prova Tip-Top på Sveavägen, ett ganska nytt och superhippt ställe.
Får ej missas!!!
RebelZero skrev:2369285Det var väl ett tag sedan tip top klappade igen? De hette väl tom något annat ett tag inom dom stängde...
Men Patricia är ju att rekommendera.. är det på söndagar????
Reb0
Nedlagt. Det ligger en Lidl-butik där nu.avatar skrev:2369220Prova Tip-Top på Sveavägen, ett ganska nytt och superhippt ställe.
Får ej missas!!!
Nursey skrev:2369291Kom till Uppsala på lördag o gå Birger Jarl för det skall jag![]()
Backblade skrev:2370021Skall faktiskt till uppsala under helgen, hälsa på en massa polare där. Supa ikapp?![]()
Jörgen Karlsson skrev:2369356Nedlagt. Det ligger en Lidl-butik där nu.
Tycker killen ska gå på tex Kägelbanan, Debaser eller Fredsgatan 12 det är sköna ställen tycker jag!
/J
Backblade skrev:2370021Skall faktiskt till uppsala under helgen, hälsa på en massa polare där. Supa ikapp?![]()
Nursey skrev:2370079Det tar nog hela 2 minuter att supa mig under bordet
Kanske syns på Birger då![]()
Backblade skrev:2370082Blir nog det samma för mig, har inte druckit på månaderI vilket fall som helst så hoppas jag på Danko Jones som öppningsband när jag kommer in på klubben. Kirrar du det?
![]()
Nursey skrev:2370087Men shit då har vi samma musiksmak...jag kirrar det...fredmans kanske är bättre
![]()

Trötter skrev:2370151Du får flyga med en f.d. punkterad lunga, hur länge sen är det?, Jag punkterade min ena lunga för ca 2 år sen, och läkaren sa att jag skulle låta bli och flyga och dyka på typ 6 månader efter om jag minns rätt, fick inte heller springa eller anstränga mig den första månaden, men nu får jag flyga, dyka...
duckie skrev:2369040det var ju fler frågor ju.
På C blir svaret alla som börjar på K (kellys, Karlsson etc)

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |