skall skador

Biker_boy

Behöver ett plast arsle till rr hoj
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Streetfighter
hejsan jag skulle vilja ha en bild på ett huvud som gått i backen utan hjälm i typ 50 kmh så jag kan visa min syster så hon fattar anledningen till varför man har hjälm?

Biker_boy skrev:
hejsan jag skulle vilja ha en bild på ett huvud som gått i backen utan hjälm i typ 50 kmh så jag kan visa min syster så hon fattar anledningen till varför man har hjälm?

Din syster är sannolikt under 3 år och bör därför inte titta på sådana läskiga bilder, hon kan få mardrömmar.

Markus skrev:
Din syster är sannolikt under 3 år och bör därför inte titta på sådana läskiga bilder, hon kan få mardrömmar.

min syster fyller 15om nån vecka o jag såg henne åka moppe men nån tönt till kille ..utan hjälm så hon fick en jävla utskällning

ogrish.com

goregasm.com

härliga sidor om du vill avskräcka din syster från diverse okristliga saker :tummenupp

Biker_boy skrev:
min syster fyller 15om nån vecka o jag såg henne åka moppe men nån tönt till kille ..utan hjälm så hon fick en jävla utskällning

äftiga moppekillar i 15års åldern är inte å leka med... du har väl själv varit i den åldern?
hum, jag va i den åldern, skjuttsade runt på brudar både hit å dit, men tror aldrig jag skjuttsat nån utan hjälm. Ren principsak.

häftiga moppe killar i 15års åldern äter jag till frukost...jag vet vad grabben som skjutsade henne heter jag ska ta ett snack med han också

Jag äter corn flakes till frukost, eller gröt om jag känner mig präktig för dagen.

Hmmm såg en bild på en kille som HADE hjälm och blivit överkörd av en större lastbil...
Den hjälmen + huvét var typ bara 10 cm högt.... :jisses

Jag kan ta med henne till Sahlgrenska o få henne att :fatta! samt visa hur många otäcka bilder som helst. :brinnerup

Förra året fick vi in 16 mc-olyckor på en dag :(

Bild 1 är en "snäll" bild från en övning.

LÄS DETTA HÖGT FÖR HENNE!!!!, se sammanfattning, detta är :fakta

Det är mycket text men mycket värdefull läsning

http://www.str.se/bilder/gpv59biwujt6611912/djupstudierapport_mopeder.pdf

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Jag kan ta med henne till Sahlgrenska o få henne att :fatta! samt visa hur många otäcka bilder som helst. :brinnerup

Förra året fick vi in 16 mc-olyckor på en dag :(

Bild 1 är en "snäll" bild från en övning.

LÄS DETTA HÖGT FÖR HENNE!!!!, se sammanfattning, detta är :fakta

Det är mycket text men mycket värdefull läsning

http://www.str.se/bilder/gpv59biwujt6611912/djupstudierapport_mopeder.pdf

Det är föräldrarnas ansvar att se till så moppefuckona använder hjälm och kan bete sig normalt i trafiken.

Att de varit påverkade av alkohol är ju bara tragiskt.

Förstår inte hur man inte kan vilja ha hjälm? :va Jag använde alltid hjälm när jag åkte moped. Tyckte det var obehagligt utan. Sen tyckte jag min fina Nolan hjälm med svart visir var jätte cool. Gilar inte att folk ser mitt ansikte när jag kör moped/mc. Så därför var hjälm perfekt.

Såg en olycka utanför köpstaden (skara) för många år sedan, det kan ha varit ca -89 nångång, hojen (har för mig det var en honda vf 1000r) låg i diket och hojen var helt kletig av blod, :3freak
har undrar många ggr hur det gick för killen.

vet iaf att han krockade med en grön volvo 240, Någon som kommer ihåg/hört om detta?

P-E skrev:
Förstår inte hur man inte kan vilja ha hjälm? :va

Precis. Förstår inte heller dom idioter på mopeder som åker omkring med hjälmen OVANPÅ skallen. Är det för jobbigt att trycka ner den över skallen eller vill dom se ut som ett conehead :va

SuperMicke skrev:
Precis. Förstår inte heller dom idioter på mopeder som åker omkring med hjälmen OVANPÅ skallen. Är det för jobbigt att trycka ner den över skallen eller vill dom se ut som ett conehead :va

Det är för att dom tror att polisen inte jagar dom om dom kör utan hjälm. Lätt att slänga av den om den sitter ovanpå huvudet.

saft skrev:
Det är för att dom tror att polisen inte jagar dom om dom kör utan hjälm. Lätt att slänga av den om den sitter ovanpå huvudet.
Duh! Det är för att dom ska kunna ta munbloss med en fimp dom hittat under morsans balkong och se ännu fränare ut ju.

Rasorblade skrev:
Hmmm såg en bild på en kille som HADE hjälm och blivit överkörd av en större lastbil...
Den hjälmen + huvét var typ bara 10 cm högt.... :jisses
Såg den också :eek: Såg ut som bilen hade backat över hans huvud när han låg på gatan eller nåt. Vidrigt.

De kanske tror att de hinner dra ner hjälmen och knäppa den när de håller på ett krocka. :tungan

kan inte fatta att min syster är så korkad så hon åker utan hjälm ...för det första hon har själv med engna ögon sett en mc åkar klota och dö i diket och hon har sett mig kracha ett antal gånger på både cross bana o i trafiken ...och desutom har hon cyklat omkull utan hjälm och slagit sig medvetslös...fattar inte riktigt ..är det så att hjärnan krymper o blir obrukbar när man kommer in i det där fjortis stadiet

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt