Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biker_boy skrev:hejsan jag skulle vilja ha en bild på ett huvud som gått i backen utan hjälm i typ 50 kmh så jag kan visa min syster så hon fattar anledningen till varför man har hjälm?
Markus skrev:Din syster är sannolikt under 3 år och bör därför inte titta på sådana läskiga bilder, hon kan få mardrömmar.
Biker_boy skrev:min syster fyller 15om nån vecka o jag såg henne åka moppe men nån tönt till kille ..utan hjälm så hon fick en jävla utskällning
sven666 skrev:ogrish.com
goregasm.com
härliga sidor om du vill avskräcka din syster från diverse okristliga saker![]()
rotten.com har nån bild efter att man åkt utan hjälm.Biker_boy skrev:provar dom senare jag sitter o äter just nu

samt visa hur många otäcka bilder som helst.
2fast4hjo skrev:Jag kan ta med henne till Sahlgrenska o få henne attsamt visa hur många otäcka bilder som helst.
![]()
Förra året fick vi in 16 mc-olyckor på en dag![]()
Bild 1 är en "snäll" bild från en övning.
LÄS DETTA HÖGT FÖR HENNE!!!!, se sammanfattning, detta är![]()
Det är mycket text men mycket värdefull läsning
http://www.str.se/bilder/gpv59biwujt6611912/djupstudierapport_mopeder.pdf
Jag använde alltid hjälm när jag åkte moped. Tyckte det var obehagligt utan. Sen tyckte jag min fina Nolan hjälm med svart visir var jätte cool. Gilar inte att folk ser mitt ansikte när jag kör moped/mc. Så därför var hjälm perfekt.
P-E skrev:Förstår inte hur man inte kan vilja ha hjälm?![]()

SuperMicke skrev:Precis. Förstår inte heller dom idioter på mopeder som åker omkring med hjälmen OVANPÅ skallen. Är det för jobbigt att trycka ner den över skallen eller vill dom se ut som ett conehead![]()
Duh! Det är för att dom ska kunna ta munbloss med en fimp dom hittat under morsans balkong och se ännu fränare ut ju.saft skrev:Det är för att dom tror att polisen inte jagar dom om dom kör utan hjälm. Lätt att slänga av den om den sitter ovanpå huvudet.
Såg den ocksåRasorblade skrev:Hmmm såg en bild på en kille som HADE hjälm och blivit överkörd av en större lastbil...
Den hjälmen + huvét var typ bara 10 cm högt....![]()

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |