Skall skägget bort?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

What to do ?

• Antal röstningar
    0
kallar du fjunet du har på hakan för skägg?
Värsta som kända hända när du rakar det är att det tar 2 dagar att få tillbaka!

kallar du fjunet du har på hakan för skägg?
Värsta som kända hända när du rakar det är att det tar 2 dagar att få tillbaka!

Japp jag kallar det skägg men det var inte det tråden handlade om.

Det var ju inte världens bästa bild men det skägget jag sitter med idag tar nog säkert 2 veckor för mig att få till likadant.

Men som sagt det var inte topic!

Japp jag kallar det skägg men det var inte det tråden handlade om.

Det var ju inte världens bästa bild men det skägget jag sitter med idag tar nog säkert 2 veckor för mig att få till likadant.

Men som sagt det var inte topic!

Klart det var OT röstade ju att du skulle ta bort det!

Jag tror det är till stor fördel för din omgivning att du behåller skägget, gärna så att det verkligen täcker hela ansiktet. På så sätt slipper folk bli så rädda för hur du egentligen ser ut. Tänk dig själv om elefantmannen hade haft skägg, då hade folk minsann inte varit så rädda för han.

Jag tror det är till stor fördel för din omgivning att du behåller skägget, gärna så att det verkligen täcker hela ansiktet. På så sätt slipper folk bli så rädda för hur du egentligen ser ut. Tänk dig själv om elefantmannen hade haft skägg, då hade folk minsann inte varit så rädda för han.

:hihi :D

Shaveade huvet med Mosern precis och då rök det me´ känns lite off det har ju trots allt suttit där 2 år :glömdet

:klappar

:( Fölåt.

Lysstnar på den tyngsta musiken jag hör nu för att försöka vara tuff utan skägget, ja ja har ju iaf Guitar Hero guran kvar, när jag lirar på den så är jag tuff! :yoparty

Såg du mitt dopp föresten? (Det kanske uppväger)

:( Fölåt.

Lysstnar på den tyngsta musiken jag hör nu för att försöka vara tuff utan skägget, ja ja har ju iaf Guitar Hero guran kvar, när jag lirar på den så är jag tuff! :yoparty

Såg du mitt dopp föresten? (Det kanske uppväger)

Äsch det där doppet var ju fejkat! :krama

Äsch det där doppet var ju fejkat! :krama

Apropå fejk, så ser du ut som unge i den hjälmen,(avataren). Någon skäggväxt syns det inte ett spår av så frågan är om du får yttra dig i ämnet,(glöm den gängse betydelsen, här kommer en kliaiskägget-:rofl)

Att kalla Dominatorns "skägg" för just skägg, är för övrigt ett hån mot all riktig skäggväxt. (Låtsas vara stolt när jag i själva verket är trött på skötseln, behöver dock en viss grad av ansiktsbehåring).

Last edited:
Apropå fejk, så ser du ut som unge i den hjälmen,(avataren). Någon skäggväxt syns det inte ett spår av så frågan är om du får yttra dig i ämnet,(glöm den gängse betydelsen, här kommer en kliaiskägget-:rofl)

Att kalla Dominatorns "skägg" för just skägg, är för övrigt ett hån mot all riktig skäggväxt. (Låtsas vara stolt när jag i själva verket är trött på skötseln, behöver dock en viss grad av ansiktsbehåring).

Ha ha vad äre med folk, sitter 50% i den här tråden med nått tjockt helskägg ala Binladin och tycker dom R kovla LR? :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg