Kreks i skägget?Vilket gensvar men pollen är inte övertydlig jag får lura lite till påt.
Och schysta bilder![]()
Inte fler en han det går inte![]()
Arbteslös jooch så har jag faktiskt varit hemma med krekssjukan...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kreks i skägget?Vilket gensvar men pollen är inte övertydlig jag får lura lite till påt.
Och schysta bilder![]()
Inte fler en han det går inte![]()
Arbteslös jooch så har jag faktiskt varit hemma med krekssjukan...

kallar du fjunet du har på hakan för skägg?
Värsta som kända hända när du rakar det är att det tar 2 dagar att få tillbaka!
Japp jag kallar det skägg men det var inte det tråden handlade om.
Det var ju inte världens bästa bild men det skägget jag sitter med idag tar nog säkert 2 veckor för mig att få till likadant.
Men som sagt det var inte topic!
Jag tror det är till stor fördel för din omgivning att du behåller skägget, gärna så att det verkligen täcker hela ansiktet. På så sätt slipper folk bli så rädda för hur du egentligen ser ut. Tänk dig själv om elefantmannen hade haft skägg, då hade folk minsann inte varit så rädda för han.

Shaveade huvet med Mosern precis och då rök det me´ känns lite off det har ju trots allt suttit där 2 år![]()
![]()
Förrädare!![]()
Äsch det där doppet var ju fejkat!![]()
)Apropå fejk, så ser du ut som unge i den hjälmen,(avataren). Någon skäggväxt syns det inte ett spår av så frågan är om du får yttra dig i ämnet,(glöm den gängse betydelsen, här kommer en kliaiskägget-)
Att kalla Dominatorns "skägg" för just skägg, är för övrigt ett hån mot all riktig skäggväxt. (Låtsas vara stolt när jag i själva verket är trött på skötseln, behöver dock en viss grad av ansiktsbehåring).
Ha ha vad äre med folk, sitter 50% i den här tråden med nått tjockt helskägg ala Binladin och tycker dom R kovla LR?![]()
Är han efterbliven eller är han bara hög?![]()

Ha ha vad äre med folk, sitter 50% i den här tråden med nått tjockt helskägg ala Binladin och tycker dom R kovla LR?![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |