Skall de pryglas?

Skall de pryglas

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
ah17 skrev:
Korvgubbe:
Hur svår scizzo har man om man kramar både bögarna och de "toleranta" muslimer som vill prygla bögarna?

Men det är ju inte alla muslimer som vill prygla bögarna. Tänk att det finns ungefär 100 miljarder muslimer, det är säkert par ett några hundra av dessa som vill prygla bögarna. De räknas ju knappt. Eller hur hänger det ihop, korvman? :va

ah17 skrev:
Korvgubbe:
Hur svår scizzo har man om man kramar både bögarna och de "toleranta" muslimer som vill prygla bögarna?

:rofl :rofl Har jag någonsin försvarat eller omfamnat religösa fundamentalisters intolerans och hat mot homosexuella eller andra?!

Hur Schitzo är man om man både spyr galla över muslimer p.g.a. av deras förakt och intolerans gentemot bögar samtidigt som man har precis samma syn på bögar som muslimerna?!

:rofl :rofl :hihi :hihi

Roligaste tråden sedan jag joinade SH.
Ska nog dra i spaken till min "ah-lizer" och se vad vi får fram. Slumpgeneratorn bläddrar...

- multikulti
*snurra*
- berikning
*snurra*
- ickevåld är svaghetstecken
*snurra*
- normupplösning

...vad kommer "ah-lizern" spotta ur sig?
:hihi

Valen skrev:
Tänk att det finns ungefär 100 miljarder muslimer, det är säkert par ett några hundra av dessa som vill prygla bögarna.

:rofl

Jag håller med om att denna tråd är väldigt underhållande, men framför allt för att samma person som vurmar för homosexuellas rättigheter vurmar för rätten för vissa grupper att förfölja de homosexuella.

korvgubbe Hur Schitzo är man om man både spyr galla över muslimer p.g.a. av deras förakt och intolerans gentemot bögar samtidigt som man har precis samma syn på bögar som muslimerna?! [/QUOTE skrev:
Inte vet jag, fråga någon som med den diagnosen.

Markus skrev:

Jag håller med om att denna tråd är väldigt underhållande, men framför allt för att samma person som vurmar för homosexuellas rättigheter vurmar för rätten för vissa grupper att förfölja de homosexuella.

Bästa på länge. Ärligt talat så var det ju bara en tidsfråga innan hyckleriets fula tryne skulle komma att beskådas i dagsljus...roligt ändå.

Markus skrev:
rättigheter vurmar för rätten för vissa grupper att förfölja de homosexuella.

jag antar att du syftar på ah17 eftersom jag inte sett någon annan deltagare i tråden någonsin försvara förföljelse eller hot mot homosexuella..
:hihi

ah17 skrev:
Bästa på länge. Ärligt talat så var det ju bara en tidsfråga innan hyckleriets fula tryne skulle komma att beskådas i dagsljus...roligt ändå.

Du inser att du just har blivit en parodi på dig själv?

Markus skrev:

Den enklaste lösning jag kan tänka mig är:homosexuella spöar religösa fundamentalister och tillsammans pryglar dom Wurstverkäufern. :D

Markus skrev:
Nej, på dig faktiskt. :hej

Du inser att du redan vunnit Oneliner Competition February 2006, varför fortsätta glänsa?

Just den här one-linern var lixom lite för uppenbar för att missa...

ah17 skrev:
Så nu kom hovnarren in på planen också...

Onej :skriketsmiley Ett förvridet personangrepp!

Ukiwaza skrev:
På nåt sätt känns lixom det där svaret ganska kännetecknande för din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift... Du väntar fortfarande spänt på den dagen du faktiskt:

1. Har något att säga
2. Kommer överrens med alla de där jobbiga bokstäverna så att du faktiskt kan uttrycka det?

Jag kan avslöja en hemlis.... Det gör alla andra med. Lycka till!

ah17 skrev:
Korvgubbe:
Tror inte Korvgubbe vill krama de muslimer som vill prygla bögarna, lika lite som han vill krama de bögar som vill prygla muslimer...

Markus skrev:

Du är välkommen att visa på ett enda inlägg där jag försvarar förföljelse av homosexuella...

- kom igen mackan, det där måste vara ett av dina personliga bottennapp. Du vet att jag aldrig någonsin ursäktat förföljelse och hatbrott riktade mot homosexuella oavsett om det varit kristna, muslimer eller ah:s rakade hantlangare som kastat sten på pride...

korvgubbe skrev:
Du är välkommen att visa på ett enda inlägg där jag försvarar förföljelse av homosexuella...

- kom igen mackan, det där måste vara ett av dina personliga bottennapp. Du vet att jag aldrig någonsin ursäktat förföljelse och hatbrott riktade mot homosexuella oavsett om det varit kristna, muslimer eller ah:s rakade hantlangare som kastat sten på pride...

Du har varit medlem här i ganska exakt 33 månader och under den tiden presterat inte bara massa läskig propaganda utan även utspritt på ungefär 5700 inlägg - jag kommer inte gå igenom dem alla denna fredageftermiddag. :)
Men, om du funderar på konsekvenserna av den förda politiken (som du uppenbarligen stödjer eftersom du konsekvent nekar till att tala om vad du vill förändra i den) för homosexuellas rättigheter i Sverige så är du kanske något på spåren?

t-rex skrev:
På nåt sätt känns lixom det där svaret ganska kännetecknande för din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift... Du väntar fortfarande spänt på den dagen du faktiskt:

1. Har något att säga
2. Kommer överrens med alla de där jobbiga bokstäverna så att du faktiskt kan uttrycka det?

Jag kan avslöja en hemlis.... Det gör alla andra med. Lycka till!

Du är kung korvgubens hovnarr! :lol

Så här ligger det till, alla har rätt till sin egen religion & sexuella läggning, men att försöka pracka på andra människor sin tro & åsikt är ingen mänsklig rättighet.

Jag har inget emot udda sexuella läggningar, jag tittar gärna på när två tjejer håller igång med varandra, dock avstår jag att kolla på Tysk hårdhomo, men det är mitt eget val.

I övrigt så stödköper jag Yoggi Jalla för att gynna bägger parter.

ah17 skrev:
Börjar bli tjatigt. :hihi

Lika tröttsam som din svartvita retorik där det bara finns två läger:
1) Älska alla muslimer och allt som alla muslimer gör
2) Hata alla muslimer och hata allt som alla muslimer gör

Kan du inte redogöra för din syn på pridefestivalen och homosexuella? :hihi

korvgubbe skrev:
Lika tröttsam som din svartvita retorik där det bara finns två läger:
1) Älska alla muslimer och allt som alla muslimer gör
2) Hata alla muslimer och hata allt som alla muslimer gör

Kan du inte redogöra för din syn på pridefestivalen och homosexuella? :hihi

Jo när jag tycker det är relevant. Denna tråd handlar om en tolerant jättemuffin.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg