Skall de pryglas?

Skall de pryglas

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
ah17 skrev:
Denna tråd handlar om en tolerant jättemuffin.

På vilket sätt är du tolerantare när det gäller homosexuella om man bortser från själva pryglandet? Tycker det är sött att du vurmar så för de homosexuellas rättigheter. Det kom som en överaskning.. en riktig högoddsare! :pannkyss

Shit, här diskuteras muslimer OCH homosexuella i samma tråd! Detta kan mycket väl bli den bästa tråden ever på SH, sanna mina ord! :banana

Halogen skrev:
Shit, här diskuteras muslimer OCH homosexuella i samma tråd! Detta kan mycket väl bli den bästa tråden ever på SH, sanna mina ord! :banana

I mina ögon är det redan den roligaste tråden efter tejpafastpålycktstolperåden! :rofl
Go ah go ah! :banana

Jättemuffin.
Jag lauughar out loud. :rofl :rofl
Vaffan, jag är själv på kontoret. Schysst looservarning. :5sure

ah17 skrev:
Bonny eller din personliga assistent kan nog hjälpa dig med detta. Passa på när eftermiddagsmedicineringen är över och börjat verka.

ah-retorik:

Tolerans:
Den ortodoxa kyrkan och chefsrabbin
fördömde denna form av "pervers propa-
ganda"
, som de menade inte har någon
rätt att existera.

Intolerans:
Längst gick ryske stormuftin som ansåg
att de som öppet går ut bör pryglas.

Exempel på ah:s oerhörda tolerans när det gäller denna grupp:

ah17 skrev:
Vaddå spy galla över pedofiler ni i böglobbyn anser ju att det är en sexuell läggning precis som vilken som helst.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1708676&postcount=70

ah17 skrev:
Vänta nu här "bra" eller "anus" hmm...."böglobbyn" ...."1+1=2"...."anus"="bra".

Är detta som inversen av pest eller kolera?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1709037&postcount=93

korvgubbe skrev:
ah-retorik:

Tolerans:
Den ortodoxa kyrkan och chefsrabbin
fördömde denna form av "pervers propa-
ganda"
, som de menade inte har någon
rätt att existera.

Intolerans:
Längst gick ryske stormuftin som ansåg
att de som öppet går ut bör pryglas.

Inkompetens:

Bifogat

16.4 KB · Visningar: 60
ah17 skrev:
Bonny eller din personliga assistent kan nog hjälpa dig med detta. Passa på när eftermiddagsmedicineringen är över och börjat verka.
Jag lovar att om jag skulle söka klienter här så hade inte Korvis varit något av mina första val! :7peta
Trevlig helg!
Ölen väntar :fyllisar mer pajkastning får det bli på måndag.

korvgubbe skrev:
:rofl :rofl Har jag någonsin försvarat eller omfamnat religösa fundamentalisters intolerans och hat mot homosexuella eller andra?!

Nej, men du är väldigt snabbt framme & försvarar muslimer & Islam när de så oförtjänt blir påhoppade av stackars förvirrade sporthoj's-medlemmar som borde veta bättre. Vore intressant om du ändå kunde försöka kommentera detta:

http://www.stockholmsfria.nu/modules.php?name=Artikel&id=5958

Nu pratar vi alltså inte om en liten klick religiösa fanatiker, vi pratar om land.

Valen skrev:
Nej, men du är väldigt snabbt framme & försvarar muslimer & Islam .. vi pratar om land.

Ja, därför att det finns för många som enbart ser världen i svart eller vitt. Skulle alla muslimska länder vara som Iran och alla muslimer vara i klass med Afghanistans talibaner eller Irans mullor så skulle jag mer än gärna ställa mig på "er" sida och spy galla jag med.

Iran är ju ett skräckexempel på när demokrati, mänskliga rättigheter helt fått stryka på foten i religionens namn. Den typen av regimer kan aldrig accepteras även om jag inte skulle vilja förorda någon form av atombombning i förebyggande syfte som vissa verkar vilja se.

Samma avart var talibanernas Afghanistan när kvinnors rättigheter helt upphörde att existera.

Det finns inget försvar för Irans regim. Dessa står oändligt långt ifrån mig hur gärna ni än försöker få det att verka som jag älskar alla muslimer och allt de gör i er svartvita retorik.

korvgubbe skrev:
Ja, därför att det finns för många som enbart ser världen i svart eller vitt. Skulle alla muslimska länder vara som Iran och alla muslimer vara i klass med Afghanistans talibaner eller Irans mullor så skulle jag mer än gärna ställa mig på "er" sida och spy galla jag med.

Du glömde nämna ungefär halva Afrika. Men det är ju inte så stort så det räknas kanske inte.

korvgubbe skrev:
Iran är ju ett skräckexempel på när demokrati, mänskliga rättigheter helt fått stryka på foten i religionens namn...

Personligen anser jag att koranen är det skräckexempel du målar upp.

korvgubbe skrev:
Det finns inget försvar för Irans regim. Dessa står oändligt långt ifrån mig hur gärna ni än försöker få det att verka som jag älskar alla muslimer och allt de gör i er svartvita retorik.

Nejdå, ser inte allt i svart&vitt. Men jag står fast vid att jag anser mig vara lyckligt lottad som inte blivit uppfödd i en påtvingad fanatisk religionssyn.

Valen skrev:
Men jag står fast vid att jag anser mig vara lyckligt lottad som inte blivit uppfödd i en påtvingad fanatisk religionssyn.

Ja, jag med! Och eftersom jag fått växa upp i ett land där jag har fått tycka vad jag vill, säga vad jag vill, älska vem jag vill och läsa vad jag vill har jag även förnuft att inte demonisera en miljard människor på grund av vad som händer i länder där alla dessa friheter saknas. Tyvär används religionen i många fall till att behålla den totala kontrollen. vad tror du skrämmer den iranska regimen mest?

- Att folket påverkas av väst och "demoraliseras" och plötsligt tar av sig sina slöjor och glömmer att vända sig mot mecka på minuten när detta skall göras?

- Att befolkningen plötsligt får fri tillgång till information och ges möjligheten att börja ifrågasätta sina makthavare?

Tror jag har en lösning för att få stopp på en jävla massa lidande, förtryck, svält och dödande.....

Stoppa alla jävla religioner!!!!!!!!! Spelar ingen roll om det är kristendom, Buddism eller satanism. Lägg ner skiten helt och hållet så törs jag fan garantera att jorden blir en trevligare plats att bo på.

Varför inte leva sitt liv efter sunt förnuft istället för efter sagor och berättelser som nån skäggig tokjävel satt och hittade på för tusentals år sedan?

Är så less på allt vad religioner heter, tänk själv för fan! :kocko

(Efter detta inlägget är det väll kört när man kommer upp till pärleporten en dag, om den nu skulle finnas.....)

MackeNo1 skrev:
Är så less på allt vad religioner heter, tänk själv för fan! :kocko

Jag är snarare less på att religion används för att förhindra folk att tänka själva och ifrågasätta. Så snart en opinion uppstår kan religionen användas för att tysta den igen.

När USA trappar upp trycket mot t.ex. iran använder sig regimen av religionen (karikatyr-demonstrationer .tex.) för att elda upp massorna och återigen väcka deras hat mot väst för att på så sätt få folket att följa dem själva blint..

Fredr28 skrev:
Jag håller med korvis, detta är inte försvarbart, men avspelgar inte muslimer som folkgrupp.

Jag har sagt det förut & jag säger det igen: MUSLIMER ÄR INGEN FOLKGRUPP!

Fredr28 skrev:
Det som är komiskt är när brunskjortorna kritisera muslimer grundat på artiklar som ovan, snacka om att kasta sten i glashus. :hihi

Om du klassar in mig under "brunskjortorna" ger jag dig en ärlig chans att rätta till misstaget.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg