MissMoonia
Member of The Pink Ladies
Har börjat få problem med min Kawasaki ER6n -06. När jag ligger mellan 50 och 60km/h så skakar styret kraftigt. Kraftigast är det om jag inte gasar så mycket eller bara "rullar" men det känns också om jag gasar på från under 50. Det är stabilt i 61km/h, sen kommer hastigheten ner till 60 och det börjar skaka, nere på 49 blir det helt stabilt igen.
Skakningarna gör att styrändarna slår kanske 5cm fram och tillbaka!
Skakningarna gör att styrändarna slår kanske 5cm fram och tillbaka!
)
.
tror jag med,obalans kan ju komma i väldigt specifika hastigheter iaf på bilar så det borde inte skilja på en hoj