Skaffa @ Sporthoj.com Email här!

Swedie gillar inte att svara på PM (läs: Swedie gillar inte att svara på kaZmurs PM)

Beställning av Sporthoj.com email kan göras direkt genom mig tills det att swedie har fixat beställningssidan.

Skicka ett PM.

/Nitrous

Swedie skrev:
det är så kul o veta! härligt. Glad för dig!

Älskar verkligen sporthoj.com folk är uppriktigt glada för ens skull!
Tack Swedie fick den i present - om du vill kan jag ordna en inbjudan till dig meee :kär så kan vi bli brevvänner fast över internet.. du o jag.. du o jag..

:död sorry

SISU skrev:

Älskar verkligen sporthoj.com folk är uppriktigt glada för ens skull!
Tack Swedie fick den i present - om du vill kan jag ordna en inbjudan till dig meee :kär så kan vi bli brevvänner fast över internet.. du o jag.. du o jag..

:död sorry
Man blir ju rädd av avtalets tydlighet på den sidan..
Fortsätter nog med gratistjänster.. ;-)

Varför du ansöker om email på Sporthoj.com?

Ehhh...??? För att det var månförmörkelse förra veckan!?

Annars tycker jag det är ett kanon-initiativ med sporthoj-mail!

bissmark skrev:
Varför du ansöker om email på Sporthoj.com?

Ehhh...??? För att det var månförmörkelse förra veckan!?

Annars tycker jag det är ett kanon-initiativ med sporthoj-mail!
HAHA :lol ja men va bra rå.

/influensan rockar

Hur lång tid efter betalning tar det att mailen aktiveras ? Betalade förra veckan

Jag har just upptäckt att webmailen inte vill funka med Mozilla Firefox 1.0 för Windows. Efter att ha skrivit in namn och lösenord samt klickat på knappen händer ingenting. Jäkligt synd, eftersom Firefox är en i övrigt mycket bra och smidig webläsare. Är det något som datorgudarna kan göra nåt åt tro? :rolleyes:

PacMan skrev:
Jag har just upptäckt att webmailen inte vill funka med Mozilla Firefox 1.0 för Windows. Efter att ha skrivit in namn och lösenord samt klickat på knappen händer ingenting. Jäkligt synd, eftersom Firefox är en i övrigt mycket bra och smidig webläsare. Är det något som datorgudarna kan göra nåt åt tro? :rolleyes:

Det funkar alldeles perfekt med Firefox. Installerade precis 1.0 på min laptop och med alla inställningar som standard så är det inget problem att logga in på webbmailen.
Kolla dina säkerhetsinställningar i Firefox.

/Nitrous

Mailen har inte funkat på 2 dar nu, får nå jävla textmedelande istället för en inloggningsskärm

Nitrobox.webservices.se is part of the webservices web servers farm.

Aratron skrev:
Mailen har inte funkat på 2 dar nu, får nå jävla textmedelande istället för en inloggningsskärm

Nitrobox.webservices.se is part of the webservices web servers farm.

Eeeh.. ursäkta men mailen funkar och har fungerat alldeles utmärkt hela tiden :va

Vilken URL försöker du öppna när du får det felmeddelandet?
nitrobox.webservices.se är nämligen webbservern och inte mailservern så jag misstänker att du använder en felaktig adress!

Skriv är eller skicka mig ett PM.

/Nitrous

Nitrous skrev:
Eeeh.. ursäkta men mailen funkar och har fungerat alldeles utmärkt hela tiden :va

Vilken URL försöker du öppna när du får det felmeddelandet?
nitrobox.webservices.se är nämligen webbservern och inte mailservern så jag misstänker att du använder en felaktig adress!

Skriv är eller skicka mig ett PM.

/Nitrous

haha japp, nu såg jag vad felet var :) försökte öppna mail.sporthoj.se istället för com , höll på att grejja lite efter puben i fredags sen har den felaktiga legat kvar :fyllisar :arsele

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8