Skaffa eller inte skaffa miniskylt

Exakt, det är ju lite slagvolym på skiten :D

Jaha, katolska v-twinmakare använder ju den till nyttiga saker förutom bokstöd också. :krama

Kör du miniskylt på sportster'n? Eller varför denna attack på vatikanmässiga underverk? Akta dig för påvens vrede! :brinnerup

Jaha, katolska v-twinmakare använder ju den till nyttiga saker förutom bokstöd också. :krama

Kör du miniskylt på sportster'n? Eller varför denna attack på vatikanmässiga underverk? Akta dig för påvens vrede! :brinnerup

Nej jag kör inte miniskylt, tycker det är skönt att kunna vara helt lugn när en flygande besiktning utbryter.

Jag bara kivades lite med Elwe, med anledning av hans signaturtext.
Den är ju lite eljest menar jag. "If God Rides a Harley, the Devil Rides a Ducati" låter ju helt vansinnigt. HD är ju ett rent helvete, har man sett hur en sån motor är uppbyggd, 15 kilos vevparti, fjäderkraft på uppåt 200 kg vid fullt lyft, 2-ventilstoppar med 2" insugsventiler, större än lastbilsventiler. Skakar som fan. Ja då fattar ju tom en pärlhöna hur det ligger till: "Engine designed in Hell" liksom :D

Ducati är ju däremot en maskin för finlemmade androgyna stureplansänglar. :D

Last edited:
Jörgen Karlsson skrev:
HD är ju ett rent helvete, har man sett hur en sån motor är uppbyggd, 15 kilos vevparti, fjäderkraft på uppåt 200 kg vid fullt lyft, 2-ventilstoppar med 2" insugsventiler, större än lastbilsventiler. Ja då fattar ju tom en pärlhöna hur det ligger till: "Engine designed in Hell" liksom :D

Är det inte HD som enligt rykte har Briggs & Stratton som närmaste granne "over there" och delar utvecklingsavdelningen med dom? :D

Dom skulle väl komma ut med en ny modell snart: VRXSE Screamin' Eagle Mowere™ Världens snabbaste klippare på 402 meter. :tungan

Bifogar en mini skyllt jag fångade på bild, när jag tog en tur på söderhaven.

Bifogat

• DSC_5953.jpg
    DSC_5953.jpg
    112.1 KB · Visningar: 75
Är det inte HD som enligt rykte har Briggs & Stratton som närmaste granne "over there" och delar utvecklingsavdelningen med dom? :D

Dom skulle väl komma ut med en ny modell snart: VRXSE Screamin' Eagle Mowere™ Världens snabbaste klippare på 402 meter. :tungan

Du hänger ju inte med, den modellen har ju leverat in ett otal segrar redan:confused:

married%20mans%20harley.jpg

Appapppapp, av bilder att döma har din skylt en felaktig vinkel. Bot och bättring gamle man :D
Inte hålla på som fjunisarna med undanvikt skylt här inte.

Tom Herr Hamrén har gjort flygande på min hoj och godkänt den skylten. Då är den untouchable kan jag säga :fakta

Last edited:
Nej jag kör inte miniskylt, tycker det är skönt att kunna vara helt lugn när en flygande besiktning utbryter.

Jag bara kivades lite med Elwe, med anledning av hans signaturtext.
Den är ju lite eljest menar jag. "If God Rides a Harley, the Devil Rides a Ducati" låter ju helt vansinnigt. HD är ju ett rent helvete, har man sett hur en sån motor är uppbyggd, 15 kilos vevparti, fjäderkraft på uppåt 200 kg vid fullt lyft, 2-ventilstoppar med 2" insugsventiler, större än lastbilsventiler. Skakar som fan. Ja då fattar ju tom en pärlhöna hur det ligger till: "Engine designed in Hell" liksom :D

Ducati är ju däremot en maskin för finlemmade androgyna stureplansänglar. :D

Kivades bara tillbaka lite. Både Ducati och HD är till för personer som inte tänker lika långt som japs och bumseåkare. Men vad mycket roligare vi har... :D

Stureplansgrejen faller dock, jag har aldrig ens varit där...:)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...