Skaffa eller inte skaffa miniskylt

Det är väl bara att photoshoppa hans avatar så mutar vi någon moderator att byta sen?

Fram med kollekthåven, jag pröjsar !:tummenupp

Det är väl bara att photoshoppa hans avatar så mutar vi någon moderator att byta sen?

BTW, fixa också så dom byter ut namnet på denna smily.:1pajas
:limez ska den heta.

Last edited:
Gå på din egen vilja...om du nu vill ha miniskylt eller ingen skyllt alls så kör på det,,,varför vara tråkig och inte sticka ut lite....Bättre råg i ryggen än säd i brallan....mvh

Gå på din egen vilja...om du nu vill ha miniskylt eller ingen skyllt alls så kör på det,,,varför vara tråkig och inte sticka ut lite....Bättre råg i ryggen än säd i brallan....mvh

Förutsatt att han inte grinar över att han blir stoppad och får böter sen!

Jag tycker personligen att det är bra att polisen kollar upp falskskyltade/oskyltade fordon så att det inte är stulna hojar!

Så kanske?

Bifogat

• han.jpg
    han.jpg
    207.7 KB · Visningar: 77
Precis, vem i H.E bryr sig om du har skylt eller inte.

*Ny tråd

- Vad tycker ni jag ska äta ikväll? Ris eller potatis till fisken? Snälla hjälp mig så jag inte gör ngt mesigt och inte blir populär :huvet:gnissla:brinnerup:glömdet:banana:Bugar:yoparty:gnissla:D

Fisk är mesigt (om man inte har dragit upp den själv och tillrett den över öppen eld) så det är redan försent för dig, på med narrmössan bara!

Fisk är mesigt (om man inte har dragit upp den själv och tillrett den över öppen eld) så det är redan försent för dig, på med narrmössan bara!

:D:D:D Måste man använt harpun också?

Angående miniskylt så tycker jag det är trams. Vem f-n vill betala 1500:- eller vad det kostar när nitiska poliser kluddar i sitt block? Då är det väl bättre att köra utan och säga "Hoppsan konstapeln, den måste trillat av precis..." Eller ha den under sadeln och säga att du ska hem och skruva på den.

Själv är jag lagd åt det lata hållet och kör med orginalskylt på båda mina hojar, den ena har t om en fin EU-symbol. Sen har jag aldrig förstått hur en mindre skylt skulle påverka min MC-upplevelse. Sedan så spar jag också 10 tankar bensin vid varje flygande besiktning.

:D:D:D Måste man använt harpun också?

Angående miniskylt så tycker jag det är trams. Vem f-n vill betala 1500:- eller vad det kostar när nitiska poliser kluddar i sitt block? Då är det väl bättre att köra utan och säga "Hoppsan konstapeln, den måste trillat av precis..." Eller ha den under sadeln och säga att du ska hem och skruva på den.

Själv är jag lagd åt det lata hållet och kör med orginalskylt på båda mina hojar, den ena har t om en fin EU-symbol. Sen har jag aldrig förstått hur en mindre skylt skulle påverka min MC-upplevelse. Sedan så spar jag också 10 tankar bensin vid varje flygande besiktning.
Nääää, vad är det du säger!?
Miniskylten gör ju hojen jätte-jätteful! Samma sak med den där reflexen man måste ha, den är ju 2 x 5 cm och förstör helhetsintrycket. :rolleyes:
Tänk, sen har folk mage att säga att det är för dyrt att lägga 1200 kr på en bandag. Ja jisses...

Menar du en sån som man kallar in och ger han chansen att försöka roa oss, och om han misslyckas så hånar vi honom innan vi hugger halsen av han och matar grsarna med hans kropp?

Jag byter fan avatar självmant, denna tråden blev ju sjukt trevlig:D:gnissla
Och nej, det blir ingen miniskylt, gammelhojen får behålla sin fina "plastoriginalskylt" från 90-talet.

BTW, fixa också så dom byter ut namnet på denna smily.:1pajas
:limez ska den heta.

Haha, värt det!

Sporthoj pungt komm har blivit så jävla tråkigt, jag tycker att sånna här fylle-trådar livar upp stämningen lite. Jag vill, alltså seriöst, vill, börja "hänga" här igen. Men alla tråkiga jävla idioter (nämner inga nick, men det är ni som tycker att detta inlägg är "omoget") gör forumet till en jävla pesthåla. Fram med alla sköna profiler igen, vart tog dem vägeen? :död

BTW.
Ricken har liten snopp

Last edited:
Jag byter fan avatar självmant, denna tråden blev ju sjukt trevlig:D:gnissla
Och nej, det blir ingen miniskylt, gammelhojen får behålla sin fina "plastoriginalskylt" från 90-talet.

Haha, värt det!

Sporthoj pungt komm har blivit så jävla tråkigt, jag tycker att sånna här fylle-trådar livar upp stämningen lite. Jag vill, alltså seriöst, vill, börja "hänga" här igen. Men alla tråkiga jävla idioter (nämner inga nick, men det är ni som tycker att detta inlägg är "omoget") gör forumet till en jävla pesthåla. Fram med alla sköna profiler igen, vart tog dem vägeen? :död

BTW.
Ricken har liten snopp

De kanske fyllde 17 och sålde moppen för att spara till en 740?

snygg avatar :tummenupp

Last edited:
Nu när man slipper dalta med skattekvitto kan du fixa snabbfäste. Leka outlaw på helgerna och brudarna hänger som klasar efter dig och sen byta till orginal till vardags så du slipper pappa haffa i hasorna så fort du ska till jobbet.

Har ingen mini-skylt och har inte tänkt att införskaffa en, original fyller sin funktion utan problem :)

Nu när man slipper dalta med skattekvitto kan du fixa snabbfäste. Leka outlaw på helgerna och brudarna hänger som klasar efter dig och sen byta till orginal till vardags så du slipper pappa haffa i hasorna så fort du ska till jobbet.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman