Skaffa barn som singel?

Råder det underskott på glennrökande ensamstående vinpimplande förortsmorsor?

Jag skall sluta jobba och leva på:
ordernow.jpg

Mjölkbonde ftw!

Jag har redan ett stort barn i mitt singulära hushåll.

Råder det underskott på glennrökande ensamstående vinpimplande förortsmorsor?
Japp, nu när konjunkturen svänger så måste vi ha ännu fler bittra som skyller på samhället, systemet å "dom". För det måste väl vara nån annans fel att man inte har nått jobb å alla pengar går till Swedish Match/Glasbanken? :va

Jag har redan ett stort barn i mitt singulära hushåll.
:hihi

Jag tycker att det är helt befängt....ett barn har väl i möjligaste mån rätt till 2 föräldrar. Det är ju för fan dom ensamstående morsorna som gnäller mest och har det sämst ställt i samhället...enligt medias propaganda i alla fall.

Varför vill man då utsätta sitt barn för något dylikt med flit.!! :va

Och visst, får singelkvinnorna ska väl singelmännen :rolleyes: men vaffan... poängen är missad. Det handlar inte om RÄTTEN...utan om skyldigheten till totalt ansvar. Det är inte en ny TV dom köper på sig. Utan ett litet liv som har vissa krav för att få en bra uppväxt.

//M

Helt jävla galet att en ensamstående ska få adoptera för över huvudtaget, alla barn har rättighet till både en mamma och pappa.

Körkort för att få skaffa barn borde vara infört för länge sen.
Vilka ansvarslösa idioter som helst kan skapa nytt liv.
NEJ, jag har inget svar på hur det skulle gå till.

Om någon vill köpa en hund idag så synas den personen i sömmarna för att se om dom är lämpliga som hundägare.

Tänk om ett liknande system fanns för föräldrar, vad få oupfostrade små ligister vi skulle ha.

Helt jävla galet att en ensamstående ska få adoptera för över huvudtaget, alla barn har rättighet till både en mamma och pappa.

Körkort för att få skaffa barn borde vara infört för länge sen.
Vilka ansvarslösa idioter som helst kan skapa nytt liv.
NEJ, jag har inget svar på hur det skulle gå till.

Om någon vill köpa en hund idag så synas den personen i sömmarna för att se om dom är lämpliga som hundägare.

Tänk om ett liknande system fanns för föräldrar, vad få oupfostrade små ligister vi skulle ha.
Ja, för att få göra en abort är det en jävla massa utredningar, psykologförhör mm. Men för att skaffa en unge får man all möjlig hjälp :4skrika

Undrar hur trafiken skulle se ut om alla fick körkort automatiskt när dom fyllde 18 och sen fick man utreda varje person ifall dom skulle bli av med det... :rolleyes:

Jag tycker att det första som borde frågas av en kvinna som kommer och vill ha hjälp med att få barn är:
"Har fröken provat ha sex med en man?"
Om hon svarar nekande är ju diagnosen för barnlösheten ganska klar.
Och nej, det är ingen mänsklig rättighet att föda barn.

Knulla kan vilket jävla pucko som helst...det är att ta hand om avkomman som är det svåra.!! :fakta

De kanske va lite av en skämt :tungan

Jag tycker att det första som borde frågas av en kvinna som kommer och vill ha hjälp med att få barn är:

Ja de va den tanken som slog mig också, kanske hjälp med att skaffa pennetrerings organ hade varit en bättre lösning :rolleyes:

Last edited:

Precis, som tidigare talare sagt:

Bittra ensamstående engångsknullade mammor finns det redan för många.

Ja, för att få göra en abort är det en jävla massa utredningar, psykologförhör mm. Men för att skaffa en unge får man all möjlig hjälp :4skrika

Undrar hur trafiken skulle se ut om alla fick körkort automatiskt när dom fyllde 18 och sen fick man utreda varje person ifall dom skulle bli av med det... :rolleyes:
Mycket bra liknelse.

:tummenupp Perfekt! Nu ska jag starta firma som inseminatör!

Så kan jag sprida mina exemplariska gener och samtidigt få betalt för det. :D

Givetvis ska jag inte konkurera med dom etablerade firmorna utan jag ska gå på dom kunder som vill hålla sig till naturnära metoder.

Last edited:
:tummenupp Perfekt! Nu ska jag starta firma som inseminatör!

Så kan jag sprida mina exemplariska gener och samtidigt få betalt för det. :D

Givetvis ska jag inte konkurera med dom etablerade firmorna utan jag ska gå på dom kunder som vill hålla sig till naturnära metoder.

Det är ju oftast de vackraste och mest belevade exemplaren som kör det där kvinnorätt/feminism/sexism-stuket, så varågod och ta hand om dem du! :lol

Bifogat

• true.jpg
    true.jpg
    131.4 KB · Visningar: 146
Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen