Peter_K
Medlem
Här är det 8 grader i skuggan torra vägar och solsken, tror det är läge att ställa på hojen och ta sig första turen för i år 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peter_K skrev:2051397Här är det 8 grader i skuggan torra vägar och solsken, tror det är läge att ställa på hojen och ta sig första turen för i år![]()
VoodooEx skrev:2051477Stötte på ett gäng med 3st sportcyklar + 1st motard när jag var ute och körde i Helsingborg precis... Det råkade inte vara ni?
mp_87 skrev:2051486Såg också det gänget.. vid stattena
Blev väl lite smått sugen på att ta ut knarren ...

Racercukel skrev:2051004Någon som hänger på? Det är ju hyffsat väder just nu iallafall. Någon i Helsingborgstrakten?
Då får det bli en runda på eget bevåg då....

Ronneby-Benny skrev:2051582Cirka 15 mil idag och högsta hastighet hmmm 160, varmt och gott trots sommarhandskar, så nu är premiärturen avklarad men väldigt sent gentemot förra året då det kördes första Januari!!
![]()
Sniper skrev:2051552Blev en runda på 15mil idagVa det er jag mötte ni kom från väla
mot fleninge/hyllinge??
Ska ni ut o köra fler gånger lägg då tråden i hbg delen (RoH) så lär det bli fler
som hänger på![]()

kilroy skrev:2051702Årets första runda idag även här!!
Fett softish, såg en massa andra entusiaster på vägarna osså =)
Gott att folk börjar våga sig fram nu när vädret tillåter det!!
Vem körde 2 gixxers vid "Storäng" idag??(Chansar på att ni e medlemmar här)
//Mack
Ronneby-Benny skrev:2051582Cirka 15 mil idag och högsta hastighet hmmm 160, varmt och gott trots sommarhandskar, så nu är premiärturen avklarad men väldigt sent gentemot förra året då det kördes första Januari!!
![]()

Babyn min som alltid startar efter 1-3 kick annars...
pakopak skrev:2052232160? jag fick nånslags pyspunka i 260 idag, mindre kul, fyllde på luft, hade 0,4 kg i däcket då, slingrigt som faaaan. nu höll den luften hur bra som helst i 10 mil, fattar noll.![]()
Då var det dig jag möte i Fleninge! Själv var jag ute o rastade Duccen, Oxie -> Kattarp non stop på småvägar råkkar!Fluffig skrev:2051694Ja i dag var det dags för årets första runda på vägarana runt och i Helsingborg. Synd bara att regnet skulle försöka lägga sig i men tju blev det.
En timmes körning och nu väntar vi bara på att temperaturen ska stiga några grader till.

Det gjorde jag ju ditt stolpskott!Sniper skrev:2051552Blev en runda på 15mil idagVa det er jag mötte ni kom från väla
mot fleninge/hyllinge??
Ska ni ut o köra fler gånger lägg då tråden i hbg delen (RoH) så lär det bli fler
som hänger på![]()
Trodde du skulle dyka upp hos The Zmurfs o eda kaga o dricka kaffe?|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!