Ska vi ta en runda idag?

Racercukel skrev:
2051004 Någon som hänger på? Det är ju hyffsat väder just nu iallafall. Någon i Helsingborgstrakten? :banana

Då får det bli en runda på eget bevåg då....
fan jag vill :gråta :gråta :argpådato

Emmi skrev:
2052268 Efter en halvtimmes kickande, en halvtimmes försök att putta ner för backe och hoppstarta (och putta upp för backen igen när den inte ville starta) och en massa startgas så gick hojen äntligen igång.

Usch, låt inte en hoj med enbart kickstart stå i ett halvår utan att starta...:död Babyn min som alltid startar efter 1-3 kick annars...

Men sen blev de köra av, asgott och inte så jättekallt. :banana

Fan, var det inte kallt i Jönköping? Men klart man blir varm av att kicka och putta =)

Maverick_ou812 skrev:
2053009 Då var det dig jag möte i Fleninge! Själv var jag ute o rastade Duccen, Oxie -> Kattarp non stop på småvägar råkkar! :yoparty

Det gjorde jag ju ditt stolpskott! :7peta Trodde du skulle dyka upp hos The Zmurfs o eda kaga o dricka kaffe?

Sorry ville inte dricka kaffe ville köra, fika tillfälle finns det gott om men
än så länge är man inte bortskämd med körtillfälle :tungan

Var ute på premiären igår. Det började snöa, men det var gött ändå! =)
Ska väl ut en sväng idag också om det torkar upp lite.

Tja, här i GBG har det tok regnat idag. Men det har nog slutat nu dock :rolleyes:

Last edited:
bebbe skrev:
2053375 Tja, här i GBG har det tok regnat idag. Men det har nog slutet nu dock :rolleyes:

-2 och snö enligt metrologerna som vanligt,
11 grader i verkligheten och strålande solsken i Malmö just nu, ut och brumma! :tummenupp

MalmöBiker skrev:
2053397 -2 och snö enligt metrologerna som vanligt,
11 grader i verkligheten och strålande solsken i Malmö just nu, ut och brumma! :tummenupp

Får väl ta hojen och dra mig ner till Malmö då. Kan ju inte gärna vara regn i mer än 20 mil eller så :rolleyes:

Uppsala: Regnade i onsdags så den mesta snön försvann, solen tittade fram och värmde i torsdags så vårkänslorna väcktes, "snöstorm" i fredags å nu så är allt tillbaka igen.....

Sämre aprilskämt för man leta efter! :mad:

MÖten

Maverick_ou812 skrev:
Då var det dig jag möte i Fleninge! Själv var jag ute o rastade Duccen, Oxie -> Kattarp non stop på småvägar råkkar!

Det var nog inte helt omöjligt om det var du som svängde vänster mot Hyllinge när jag fortsatte rakt fram.

I dag har man tvingats vara social när man bara vill ut och träna upp de ganska rostiga körkunstaperna. Nåja jag har betalt för SMCs BKK kurs i maj så att man kan bli litta bättre.

Äntligen är våren här!

Last edited:
Fluffig skrev:
2053892 Det var nog inte helt omöjligt om det var du som svängde vänster mot Hyllinge när jag fortsatte rakt fram.

I dag har man tvingats vara social när man bara vill ut och träna upp de ganska rostiga körkunstaperna. Nåja jag har betalt för SMCs BKK kurs i maj så att man kan bli litta bättre.

Äntligen är våren här!
Japp, that was me!

Våren ÄR här! Idag har det varit sanslöst skönt att rasta Duccen! Skrattar fortfarande inombords! Så jävla smart man är som ser till att bo i SKÅNE!! :yoparty

Argyle skrev:
2053197 Fan, var det inte kallt i Jönköping? Men klart man blir varm av att kicka och putta =)
+ 4 grader och molnigt. Va inte så farligt, det kallaste var crosshjälmen.

Sniper skrev:
2051552 Blev en runda på 15mil idag :tummenupp Va det er jag mötte ni kom från väla
mot fleninge/hyllinge??

Ska ni ut o köra fler gånger lägg då tråden i hbg delen (RoH) så lär det bli fler
som hänger på :7peta

Ja vi körde ut mot fleninge så det är möjligt, jag avvek dock från manskapet vid fleninge pågrund av allvarligt motorhaveri! :4skrika

Ja då lägger vi tråden där i fortsättningen.

Racercukel skrev:
2054150 Ja vi körde ut mot fleninge så det är möjligt, jag avvek dock från manskapet vid fleninge pågrund av allvarligt motorhaveri! :4skrika

menar du allvar motorhaveri :va Tråkigt värre i så fall..

Racercukel skrev:
2054150 Ja vi körde ut mot fleninge så det är möjligt, jag avvek dock från manskapet vid fleninge pågrund av allvarligt motorhaveri! :4skrika

ja vi märkte i fleninge att de saknades någon...
motorhaveri :confused:
tradit värre.
de kommer fler tillfälle å köra, de e bara å höra av sig :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back