Ska vi ha nån fest i år då?

Så..

öööl: check
bbq ribs: check
tennisboll: check

Vem har slagträ? :banana

Så..
Volvo V70 sovplats alt 2 manstält:check
Bacardi Razz och Xante:check
Gabor med:check

Att Köpa, tjött o groggvirke!! Vi måste se till att glöden hålls vid liv då Ella bl a kommer lite senare(19:00 el så)

Slagträ har jag inget:-(

Jag hänger med jag med! Åker med Lisa från västerås ungefär 18:30. Tror jag får sova i våfflan (850in). Men det blir lugnt för mig, jag tar bilen till jobbet dagen efter. Börjar kl10.

Oh dålig timing :(
Vem ska jag då dricka lakritssprit med :confused:

Kan ta en liten rackare, du kan få dom resterande :D

Last edited:
Berra det funkar att ta med lakan & påslakan eller vad för sängplats är det man bokat :D?

ni får hålla elden varm till mig oxå för ja slutar kl 17 och sen ska jag försöka göra så ja ser ut som en människa oxå..så...det kan ta tid.

Så..
Volvo V70 sovplats alt 2 manstält:check
Bacardi Razz och Xante:check
Gabor med:check

Att Köpa, tjött o groggvirke!! Vi måste se till att glöden hålls vid liv då Ella bl a kommer lite senare(19:00 el så)

Slagträ har jag inget:-(

Först dela du säng med Tony sen med Gabor vart ska detta sluta :gnissla :D

:glömdet

En timme spenderades på att finna lämpliga djurdelar och spiritus! Enklare dryck än sliva inhandlades av erfarenhet från förra året ;) dock fann jag ett rödtjut som påminner om en viss chunky red som några här hört talas om:D Denna tas med men kommer ej missbrukas:glömdet:D Vidare har jag sats-att på en gay dryck gjord på rom av Bacardi, priden till ära ( ni vet...de stolta jaghittadeingenavmotsattkönsånuvilljagvisaerallaattdetärheltnormaltmedhomosexuallitet veckan )phu....gud vare med dem alla:D agnostiker som jag är ;) Kortfattat = vi kommer att ha kul:):banana

Berra det funkar att ta med lakan & påslakan eller vad för sängplats är det man bokat :D?

Hej Jien,du kan lugnt ta med lakan då du anmält dig till en sängplats :)

ni får hålla elden varm till mig oxå för ja slutar kl 17 och sen ska jag försöka göra så ja ser ut som en människa oxå..så...det kan ta tid.

Jag sitter fortfarande kvar på jobbet så mig skulle det passa bra om vi äter lite senare,vi kan ju alltid kröka oss snygga(snyggare) medans vi väntar in vickningsgästerna...:)

Last edited:
Hej Jien,du kan lugnt ta med lakan då du anmält dig till en sängplats :)

Jag sitter fortfarande kvar på jobbet så mig skulle det passa bra om vi äter lite senare,vi kan ju alltid kröka oss snygga(snyggare) medans vi väntar in vickningsgästerna...:)

Jag o Gabor kommer runt 17:00 så då kommer eliten med spriten:D:tummenupp

Det fixade du bra böcklingberra. :Bugar 5 st rc8 av 5 styckna möjliga. Bättre arangerat får man leta efter.

Uj, jag lär ut och springa, heeeelvete. :hihi Tack för en trevlig kväll gott folk! :tummenupp till Berraböckling, jag gillade läget, och är svag för kattungar. :crash God mat och trevligt folk på det. Lyx!

:tummenuppAll heders till Berra B, kalasfixat allting, kunde inte vara bättre:tummenupp

Jag och Gabor fick trevligt förmiddagstjat med Berra med, diskuterandes allehanda ting i livet över först gammalt för sedan gå in på nybryggt kaffe:D

Man sov som en kung i Båten:)Däremot glömde jag min kamera med LIVSVIKTIGA bilder/dokumentation inne i båten:gnisslaJimmy skulle dock ta hand om den:tummenupp radera inge bilder nu som vi kan garva åt hela vintern..

tack för en underbar kväll med goa människor och ett stort tack till berra för maten och allt fixat!! du får högsta betyg!!

Stort tack till Berra som ställe upp med ställe, vilket smultronställe :D

Blir inte mycket bättre än så här vilket arbete nerlagt stort tack till berra som bjöd dit oss :o)

Tack berra, det var en lyckad kväll..

Kan bara hålla med föregående talare. Grymt bra ordnat och den där Aubergine-gratängen kommer jag drömma om länge! :tummenupp

Berra for partypresident.

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Seriös grillning med aceton o duschstång.
Bra födotransportmedel.
Stort partytält med färdigdukade bord.

Det blir svår att slå, med aubergine-gratängen som extra trumfkort...

Bifogat

• DSCF2637.jpg
    DSCF2637.jpg
    252.7 KB · Visningar: 54
  • IMG_0251.jpg
    IMG_0251.jpg
    255.1 KB · Visningar: 41
  • IMG_0268.jpg
    IMG_0268.jpg
    226.3 KB · Visningar: 56
Last edited:
Nyheter