Ska stället sitta som en tvångströja?

jag är fortfarande inte övertygad om att det är ett tjejställ

är det ingen som har en bild på herrstället i guld ?

Ja.. det töjer väll sig..

Men det beror väll på vad man är van med också.. jag har alltid 1 storlek för stor.. bekvämast så...

Dock har ni väll ihopsatta sportställ.. kanske man ska skaffa sig det till våren om man får snabbare hojj :/

- Brukade man inte pinka i soldatkängorna för att skinnet skulle töja sig och bli mjukt och skönt?

en polare till mej köpte medvetet ett tjejställ för det satt bättre på kroppen..inget att skämmas över! alla är ju olika och fy f..n vad tråkigt det skulle vara om alla såg lika ut...trivs du med stället så behåll det....kör så det ryker ....mvh

Hur många tjejer åker inte runt i herrställ? Och inte är det någon som gnäller.
Om det skadar manligheten så byt, men om du är mogen så bryr du dig inte ett skvatt , lovar imorgon är det glömt av alla sh medlemmar.

Kalla mig omogen men jag hade aldrig någonsin åkt runt i ett dam-ställ. Bara vetskapen skulle krympa mina bollar en skvätt!

Har nu kommit fram till att det absolut inte är ett cheyställ :arsele
Efter att ha studerat lite damställ så kan jag lugnt konstatera att mina proportioner aldrig skulle gå att klämma ner i ett damställ.

Kul för mig, lite mindre kul för SH:s mob :D

Jag är helt säker, visst är knäpuckarna sjyssta med guldarlenness A:t.
Det stället har jag tittat på när jag var där Mc-kompaniet , kan säga att det hängt där ett bra tag. Köpte mitt på Bikedagarn istället pga bättre pris

Kolla första bilden i mitt garage ,de andra är på puckelhelstället.
Slitet som tusan ,fattas Arlen ness märke på knäna då man skrapa bort dem, tog bort dem helt efter det.

Jag tror inte de sålt på dig ett tjejställ med flit faktiskt, åk ut och byt till dig något bättre. Alla kan göra fel.

Säker på att du inte kikade på ett herrställ?
Föresten, ser inte ut som att vi har samma ställ då jag inte har ryggpuckeln, min är platt baktill. Eller kollar jag fel?

nej inte som en tvångströja............... där har man ärmarna på fast på ryggen.......går ju inte att köra då..

Kalla mig omogen men jag hade aldrig någonsin åkt runt i ett dam-ställ. Bara vetskapen skulle krympa mina bollar en skvätt!

Har nu kommit fram till att det absolut inte är ett cheyställ :arsele
Efter att ha studerat lite damställ så kan jag lugnt konstatera att mina proportioner aldrig skulle gå att klämma ner i ett damställ.

Kul för mig, lite mindre kul för SH:s mob :D

säkert ;)

Säker på att du inte kikade på ett herrställ?
Föresten, ser inte ut som att vi har samma ställ då jag inte har ryggpuckeln, min är platt baktill. Eller kollar jag fel?

Du missa vad jag skrev , första bilden "hojsemester" i garaget är på det tvådelade stället.

De andra är på racestället lika men inte riktigt samma.

Last edited:
Det stället fanns både som herr och dam,-07 nånting tror jag,tjejen köpte iaf. på rea 08.

Henrik

Svanstedt: Hur du än gör fom nu oavsett vad som är rätt eller riktigt så kommer du alltid vara den som åker omkring med ett tjej-ställ. Om du inte byter såklart.

Man ser på jackan om den har extra sömmar för tuttarna. Man gjorde det för 10 år sen när jag letade ställ.

Är man intresserad så händer inte sånt här.

Stället kanske känns bättre om du har stringtrosor under? :hihi

Det hade sett ut det :banana

Nu blev jag dock av med alla problem då jag idag åkte till MC-kompaniet i Väring och bytte in stället och lade mellanskillnaden mot ett liiiite fräschare :D

Var som natt och dag, det nya stället sitter ruggigt bra :yoparty

BTW så var det inget damställ, passformen var så dålig endå..

Creds till MC-kompaniet som bytte in stället trots att det var på REA och egentligen inte öppet köp.

Nu blev jag dock av med alla problem då jag idag åkte till MC-kompaniet i Väring och bytte in stället och lade mellanskillnaden mot ett liiiite fräschare :D

Creds till MC-kompaniet som bytte in stället trots att det var på REA och egentligen inte öppet köp.

Det var det säkert. DOm har suttit framför datorn sen igår och asgarvat åt denna tråden. :D
Gött att dom bytte in det utan tjafs. :tummenupp

Det var det säkert. DOm har suttit framför datorn sen igår och asgarvat åt denna tråden. :D
Gött att dom bytte in det utan tjafs. :tummenupp

Hehe säkerligen :rolleyes:

Ja, riktigt smidigt gick det.
Fick tillochmed 10% rabatt på det nya stället :tummenupp

Är kul när företag förstår vikten av nöjda kunder!
Jag kommer garanterat komma tillbaka för storservicen på hojen osv.

MEH! Nu kan vi ju inte säga att du köromring i ett dam ställ! Det var illa av dem. De borde läsa på SH o därvid inte att bytt in... :P

Skämtosido så det är cred till dem att det gick byta

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back