Ska stället sitta som en tvångströja?

Ställ dig i duschen med stället och låt det bli rejält blött. Gör sen diverse gymnastiska övningar så sträcker/töjer det sig.
be sen exet, grannfrun eller vem du nu helst vill hjälpa dig av med det. Har funkat för mig. :tummenupp

Har iallafall kommit fram till att mitt ställ är någon lustig korsning mellan Berik och Arlen Ness.

Fanns tryckt BerikDesign.com på en liten lapp också men det sidan existerar inte..

Utöver det finns inga serienummer, inga namn, INGENTING!
Bara Arlen Ness märken och Berik ögonen.

Har iallafall kommit fram till att mitt ställ är någon lustig korsning mellan Berik och Arlen Ness.

Fanns tryckt BerikDesign.com på en liten lapp också men det sidan existerar inte..

beror enbart på att berik designade arlen nessställen förut innan dom började göra helt egna ställ , vet inte om dom fortfaranade har ett finger med i spelet hos arlen , eftersom designen ä ganska snarlik. men så är läget. därför så kan man även ofta räkna med att berikställ och arlenställ är likvärdiga i storlekar.

Kan du inte slänga upp en bild på stället så kanske nån känner igen om det är ett herr- eller dam-ställ?

Slänger upp en bild på jackan.
Klaga gärna på den dåliga kvaliten..

Bifogat

• IMG_0119.jpg
    IMG_0119.jpg
    239.7 KB · Visningar: 198

De designa ställ tillsammans ett tag, var några år sen. Sen gick de isär ,resten är historia.

De gjorde helt klart de snyggaste damställen då.
Har damhelställ Svart/guld/vitt i kängaruskinn med puckel och knäpuckar. Så himla snyggt.

:lol:lol det är L men visst snurra huvudet mot xl några gånger i början men nu vill jag inte byta.

Damställ 100% så ser mitt tvådelade reservställ ut.

Seriöst?

Isåfall ska jag såga MC-Kompaniet jäms med fotknölarna samma sekund som dom öppnar imorgon.

Jävla stil att sälja ett REA-ställ till en total nybörjare och stå och säga att stället ser ut att sitta bra. Fick hur mycket hjälp som helst då jag inte vet hur det ska sitta osv.

Jaha, vafan gör man nu då?
Vill ju fan inte handla där mer..

Edit:
Tina, är du helt säker?

Last edited:
Seriöst?

Isåfall ska jag såga MC-Kompaniet jäms med fotknölarna samma sekund som dom öppnar imorgon.

Jävla stil att sälja ett REA-ställ till en total nybörjare och stå och säga att stället ser ut att sitta bra. Fick hur mycket hjälp som helst då jag inte vet hur det ska sitta osv.

Edit:
Tina, är du helt säker?

dom har även ett herrställ i likadan modell.. är det mc-kompaniet du handlat p åså har jag väldigt svårt att tro att dom sålt på dig ett cheyställ. dom är seriösa därute

dom har även ett herrställ i likadan modell.. är det mc-kompaniet du handlat p åså har jag väldigt svårt att tro att dom sålt på dig ett cheyställ. dom är seriösa därute

Ja det var det jag tänkte också, fick ett superbra bemötande!
Slog mig att damer i storlek XL ofta har rätt så bastanta :tuttar , och det finns det inte plats för i mitt ställ..
Tina, upp med en bild på ditt reservställ, om du har tid och lust!
Jag kommer vara dig evigt tacksam om vi lyckas reda ut detta innan sommaren :D

Det bästa för alla parter vore förmodligen om jag gick och eldade upp REA-stället och köpte mig ett spritt nytt Berik för 14000kr.

Seriöst?

Edit:
Tina, är du helt säker?

Jag är helt säker, visst är knäpuckarna sjyssta med guldarlenness A:t.
Det stället har jag tittat på när jag var där Mc-kompaniet , kan säga att det hängt där ett bra tag. Köpte mitt på Bikedagarn istället pga bättre pris

Ja det var det jag tänkte också, fick ett superbra bemötande!
Slog mig att damer i storlek XL ofta har rätt så bastanta :tuttar , och det finns det inte plats för i mitt ställ..
Tina, upp med en bild på ditt reservställ, om du har tid och lust!
Jag kommer vara dig evigt tacksam om vi lyckas reda ut detta innan sommaren :D

Det bästa för alla parter vore förmodligen om jag gick och eldade upp REA-stället och köpte mig ett spritt nytt Berik för 14000kr.

Kolla första bilden i mitt garage ,de andra är på puckelhelstället.
Slitet som tusan ,fattas Arlen ness märke på knäna då man skrapa bort dem, tog bort dem helt efter det.

Jag tror inte de sålt på dig ett tjejställ med flit faktiskt, åk ut och byt till dig något bättre. Alla kan göra fel.

Last edited:
Vad spelar det för roll om du har tjej-eller herrställ??
Huvudsaken är att det sitter bra och skyddar, sen vilken benämningen det har är väl skit samma...

Är du nöjd ,det sitter bra och ser bra ut på dig så tycker jag du ska behålla det , ingen kan veta att det är ett tjejställ du kommer med om du inte säger något.

Vad spelar det för roll om du har tjej-eller herrställ??
Huvudsaken är att det sitter bra och skyddar, sen vilken benämningen det har är väl skit samma...
På ett sätt håller jag med dig men det kan omöjligt sitta bra på en kille om det är ett tjejställ, dom är skurna helt olika.
Sambon köpte ett litet herrställ (på rea) men det blev en plåga till slut så det blev att inhandla ett riktigt damställ. Det är som natt och dag för henne och jag har svårt att tro att det skulle vara annorlunda tvärtom.

Är du nöjd ,det sitter bra och ser bra ut på dig så tycker jag du ska behålla det , ingen kan veta att det är ett tjejställ du kommer med om du inte säger något.
Du är medveten att detta är sporthoj.com va... hela MC Sverige kommer att prata om "stackaren" som åker omkring i ett cheyställ för att han hade noll koll. :D

Last edited:
På ett sätt håller jag med dig men det kan omöjligt sitta bra på en kille om det är ett tjejställ, dom är skurna helt olika.
Sambon köpte ett litet herrställ (på rea) men det blev en plåga till slut så det blev att inhandla ett riktigt damställ. Det är som natt och dag för henne och jag har svårt att tro att det skulle vara annorlunda tvärtom.

Du är medveten att detta är sporthoj.com va... hela MC Sverige kommer att prata om "stackaren" som åker omkring i ett cheyställ för att han hade noll koll. :D

Hur många tjejer åker inte runt i herrställ? Och inte är det någon som gnäller.
Om det skadar manligheten så byt, men om du är mogen så bryr du dig inte ett skvatt , lovar imorgon är det glömt av alla sh medlemmar.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back