Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Finns det någon som har belägg för att ett ställ måste vara så tight som ni beskriver.
Jag har kört med ställ som är 4 storlekar för stora och lowsidat i +100. Visst man kan få skrapsår men det uppfyller fortfarande sin funktion och skydden sitter kvar etc. Värst är lårkakorna man kan få men det händer ju oavsett om stället är tight eller inte.
Tycker det är lite skumt att storleken på ditt ställ benämns som L/XL/XXL etc. Vanligtvis borde det vara storleksbenämning 56, 58 etc.Hmm satan vad arg jag blir om han sålde mig ett damställ![]()
Men höftbredden var passande på mig så det kan aldrig vara dam..
Tänk er en XL-dam, det är fan lite att tugga på det!
Ett armbådsskydd eller knäskydd kan enkelt röra sig om inte kroppen förankrar det mellan innerställ och skinnstället. Ont.
/ Jens
Skaffa ett tunt craft-underställ så slipper du klistereffekten.
Mitt ställ sitter lika tight som ditt. I början kunde jag inte få på mig eller av det själv.
Att stå och gå i det funkar inte man ser kut-ryggad ut och det stryper vid halsen men när man sitter på sporthojen så sitter det perfekt.
Tar ett tag innan det töjer sig , beror lite på hur mycket du använder det.
Kör du i regn några gånger så töjer det sig snabbare allmänt.
Fråga Nicola Canepa...Finns det någon som har belägg för att ett ställ måste vara så tight som ni beskriver.
Jag har kört med ställ som är 4 storlekar för stora och lowsidat i +100. Visst man kan få skrapsår men det uppfyller fortfarande sin funktion och skydden sitter kvar etc. Värst är lårkakorna man kan få men det händer ju oavsett om stället är tight eller inte.
Misstänker att klåparna har sålt mig ett kvinnoställ.
Alla mans-ställ är märkta med siffror, som vanligt.
Alla kvinno-ställ verkar vara märkta XS-S-M-L-XL osv.
Jag har ett XL.
Ska jag bränna ner stället (affären alltså, inte stället)
Någon som har koll på storlekar som kan hjälpa mig?
Passformen på skinnet är bra men känns konstigt runt axlar osv.
Kan vara att det bara är tajt men jag ska gå till botten med detta.
sorry men det är ganska komiskt att du tycker att det är trångt bara för att komma på att det är ett tjejställ!1. Tjejställ bör vara bredare över höfter och smalare över axlar dvs helt åt hvete fel proportioner! Kolla om du kan byta(deras inkompetens borde vara ett argument)!
2.sorry men det är ganska komiskt att du tycker att det är trångt bara för att komma på att det är ett tjejställ!
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife