Tjena!
Köpte nytt ställ idag, hela konkarongen med stövlar, handskar och hela skiten.
Stället är ett Arlen Ness skinn.
Sitter här och lökar i skinnstället nu och det känns fan som en tvångströja..
Kan ju säga att jag knappt får av mig det själv, och paniken är INTE långt borta när man fastnar och blir fastlåst i stället
Men om jag lutar mig framåt här i stolen lite racinginspirerat så känns det hyfsat! Kan tillochmed andas normalt då
Men ni proffs, hur mycket ska man kunna röra sig i ett ställ?
Töjer dom sig mycket?
Om jag ställer mig upp nu så pekar armarna snett framåt i avslappnat läge och jag kan inte räta på kroppen helt och ta ett stort andetag utan att det knakar oroväckande i sömmarna..
Men vafan lixom, stället är XL, jag är 180cm lång och väger 82kg, vältränad, jag ska väl fan inte behöva XXL??
Hur gör ni andra gymnarkomaner?
Allvädersställ?
Tips på hur man lättast tar sig ur ett ställ tar gärna emot då tjejen kommer hem om en timme och jag börjar bli svettig...
Köpte nytt ställ idag, hela konkarongen med stövlar, handskar och hela skiten.
Stället är ett Arlen Ness skinn.
Sitter här och lökar i skinnstället nu och det känns fan som en tvångströja..
Kan ju säga att jag knappt får av mig det själv, och paniken är INTE långt borta när man fastnar och blir fastlåst i stället
Men om jag lutar mig framåt här i stolen lite racinginspirerat så känns det hyfsat! Kan tillochmed andas normalt då
Men ni proffs, hur mycket ska man kunna röra sig i ett ställ?
Töjer dom sig mycket?
Om jag ställer mig upp nu så pekar armarna snett framåt i avslappnat läge och jag kan inte räta på kroppen helt och ta ett stort andetag utan att det knakar oroväckande i sömmarna..
Men vafan lixom, stället är XL, jag är 180cm lång och väger 82kg, vältränad, jag ska väl fan inte behöva XXL??
Hur gör ni andra gymnarkomaner?
Allvädersställ?

Tips på hur man lättast tar sig ur ett ställ tar gärna emot då tjejen kommer hem om en timme och jag börjar bli svettig...
.