Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
man tackar för tipset mvh/pittbullRSV_R skrev:http://drive.to/emp har till zx12, gsxr1000 med fler.
pittbull skrev:hej någon som har nåt bra tips om sänkning bak, på en r1a-98a? eller vet var man kan köpa färdigt sänk länkage, och förlängnings block till svingen... tack på förhand.
för högcrashtestdummy skrev:varför vill man sänka en hoj??![]()

kanske för att det e för mycket effekt för att köra den som en original hojcrashtestdummy skrev:varför vill man sänka en hoj??![]()

både ja och nej, självklart e den byggd för gatu bruk... men ibland så åker man i väg på nåt race då¨kan det vara bra att kunna modda hojen snabbt på plats, och kalla hem segern.HanneZ skrev:Ska du köra strippen med 188 hästar?
så svaret på din fråga får bli både gata och strippen, de där 188bhk räcker längre än du tror, inte minst på 201 och 402 meter. men för att utnytja dem så bör det finnas prylar som gör att de hamnar där de bör. OK 
både ja och nej, självklart e den byggd för gatu bruk... men ibland så åker man i väg på nåt race då¨kan det vara bra att kunna modda hojen snabbt på plats, och kamma hem segern.HanneZ skrev:Ska du köra strippen med 188 hästar?
så svaret på din fråga får bli både gata och strippen, de där 188bhk räcker längre än du tror, inte minst på 201 och 402 meter. men för att utnytja dem så bör det finnas prylar som gör att de hamnar där de bör. OK

pittbull skrev:både ja och nej, självklart e den byggd för gatu bruk... men ibland så åker man i väg på nåt race då¨kan det vara bra att kunna modda hojen snabbt på plats, och kamma hem segern.så svaret på din fråga får bli både gata och strippen, de där 188bhk räcker längre än du tror, inte minst på 201 och 402 meter. men för att utnytja dem så bör det finnas prylar som gör att de hamnar där de bör. OK
![]()
![]()

jupp, exakt så...crashtestdummy skrev:så svaret på min fråga är alltså, det är lättare att få ner hästarna i backen när man mosar rakt fram om cykeln är sänkt?
D.![]()
hallå, ja men de3t låter ju som ljuv musik i mina öron... men när tror du att det kan bli av då¨? ju förr ju bättreNappe skrev:Jag har ett sånt stag på min r1 det sänker ca 2cm
tänkte plocka av det, e det så du inte behöver ha ett just nu direkt så kan du nog köpa mitt

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |