Ska Sänka Min R1a,

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
hej någon som har nåt bra tips om sänkning bak, på en r1a-98a? eller vet var man kan köpa färdigt sänk länkage, och förlängnings block till svingen... tack på förhand.

pittbull skrev:
hej någon som har nåt bra tips om sänkning bak, på en r1a-98a? eller vet var man kan köpa färdigt sänk länkage, och förlängnings block till svingen... tack på förhand.

varför vill man sänka en hoj?? :confused:

HanneZ skrev:
Ska du köra strippen med 188 hästar?
både ja och nej, självklart e den byggd för gatu bruk... men ibland så åker man i väg på nåt race då¨kan det vara bra att kunna modda hojen snabbt på plats, och kalla hem segern. :7peta så svaret på din fråga får bli både gata och strippen, de där 188bhk räcker längre än du tror, inte minst på 201 och 402 meter. men för att utnytja dem så bör det finnas prylar som gör att de hamnar där de bör. OK :hihi

HanneZ skrev:
Ska du köra strippen med 188 hästar?
både ja och nej, självklart e den byggd för gatu bruk... men ibland så åker man i väg på nåt race då¨kan det vara bra att kunna modda hojen snabbt på plats, och kamma hem segern. :7peta så svaret på din fråga får bli både gata och strippen, de där 188bhk räcker längre än du tror, inte minst på 201 och 402 meter. men för att utnytja dem så bör det finnas prylar som gör att de hamnar där de bör. OK :hihi :rofl

pittbull skrev:
både ja och nej, självklart e den byggd för gatu bruk... men ibland så åker man i väg på nåt race då¨kan det vara bra att kunna modda hojen snabbt på plats, och kamma hem segern. :7peta så svaret på din fråga får bli både gata och strippen, de där 188bhk räcker längre än du tror, inte minst på 201 och 402 meter. men för att utnytja dem så bör det finnas prylar som gör att de hamnar där de bör. OK :hihi :rofl

så svaret på min fråga är alltså, det är lättare att få ner hästarna i backen när man mosar rakt fram om cykeln är sänkt?
D. :3freak

crashtestdummy skrev:
så svaret på min fråga är alltså, det är lättare att få ner hästarna i backen när man mosar rakt fram om cykeln är sänkt?
D. :3freak
jupp, exakt så... :tummenupp

Jag har ett sånt stag på min r1 det sänker ca 2cm

tänkte plocka av det, e det så du inte behöver ha ett just nu direkt så kan du nog köpa mitt

re:sänka r1a

Nappe skrev:
Jag har ett sånt stag på min r1 det sänker ca 2cm

tänkte plocka av det, e det så du inte behöver ha ett just nu direkt så kan du nog köpa mitt
hallå, ja men de3t låter ju som ljuv musik i mina öron... men när tror du att det kan bli av då¨? ju förr ju bättre :) men du kan ju pm a, så jag vet mvh/pittbull :yoparty

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D