Ska ogilla få göra comeback??

Ska ogilla få göra comeback???!??

• Antal röstningar
    0
Så hur blir det?

Just nu ignoreras vi alternativt att Swedie kokar ihop Ogilla-knappens comeback. Det finns ett klart intresse för denna manick så förhoppningsvis tar Swedie och Sportsbike sitt förnuft till fånga och ger det (den deltagande) majoriteten vill ha :tummenupp

En knapp: Jag håller med du.
En knapp: Bra tänkt eller försökt men jag håller inte med

För att hålla den psykologiskt goda andan så bra det går ;O)

När vi ändå är igång och vill få tillbaka saker så kan vi ju ta tillbaka denna =>
popcorn.gif

Jag vill gärna ha en ogilla / håller inte med-knapp, men jag kan tänka mig att det är sjukt frustrerande när man ser att ett inlägg man själv skrivit ogillas vilt i vissa lägen. Ponera tex att man svarar på en fråga i teknikforumet.
Svaret skulle kunna vara tex: När jag körde Pusch Dakota med pipdämp och 3mm kolvjack så kom jag fram till att 52 i huvudmunstycke passade bra för sommarbruk, medan man fick gå upp till 55 under vintern för att ha en fin färg på stiftet.
Skulle jag få en massa troll-ogilla på ett sådant inlägg så brinner det ju i huvudet på mig!

"Fullständigt hatar vad du skriver"-knapp då? :va

Osämja eller inte, jag är skeptisk till "ogilla", till viss mån även "gilla".. det tar död på diskussioner genom att det är lättare att bara trycka på ogilla/gilla än att faktiskt komma med en motivering, eller förklara sin syn på vad det nu är man diskuterar, och förklara varför man tycker att någon har rätt/fel.

Gilla är lite bättre då den även kan fungera när nån t ex skriver något roligt, lägger upp en kul bild/video eller liknande. Där kanske det inte finns samma vits att också kommentera.

En enkel fråga i den här debatten, varför har inte Facebook en ogillaknapp?

På FB klappar alla varandra om ryggen och håller med, det resulterade i att ogilla knappen när den väl trycktes in hängde sig och FB kraschade, så dom tog bort den.

Har du levt under en sten eller?:D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...