Ska ogilla få göra comeback??

Ska ogilla få göra comeback???!??

• Antal röstningar
    0
Så hur blir det?

Just nu ignoreras vi alternativt att Swedie kokar ihop Ogilla-knappens comeback. Det finns ett klart intresse för denna manick så förhoppningsvis tar Swedie och Sportsbike sitt förnuft till fånga och ger det (den deltagande) majoriteten vill ha :tummenupp

En knapp: Jag håller med du.
En knapp: Bra tänkt eller försökt men jag håller inte med

För att hålla den psykologiskt goda andan så bra det går ;O)

När vi ändå är igång och vill få tillbaka saker så kan vi ju ta tillbaka denna =>
popcorn.gif

Jag vill gärna ha en ogilla / håller inte med-knapp, men jag kan tänka mig att det är sjukt frustrerande när man ser att ett inlägg man själv skrivit ogillas vilt i vissa lägen. Ponera tex att man svarar på en fråga i teknikforumet.
Svaret skulle kunna vara tex: När jag körde Pusch Dakota med pipdämp och 3mm kolvjack så kom jag fram till att 52 i huvudmunstycke passade bra för sommarbruk, medan man fick gå upp till 55 under vintern för att ha en fin färg på stiftet.
Skulle jag få en massa troll-ogilla på ett sådant inlägg så brinner det ju i huvudet på mig!

"Fullständigt hatar vad du skriver"-knapp då? :va

Osämja eller inte, jag är skeptisk till "ogilla", till viss mån även "gilla".. det tar död på diskussioner genom att det är lättare att bara trycka på ogilla/gilla än att faktiskt komma med en motivering, eller förklara sin syn på vad det nu är man diskuterar, och förklara varför man tycker att någon har rätt/fel.

Gilla är lite bättre då den även kan fungera när nån t ex skriver något roligt, lägger upp en kul bild/video eller liknande. Där kanske det inte finns samma vits att också kommentera.

En enkel fråga i den här debatten, varför har inte Facebook en ogillaknapp?

På FB klappar alla varandra om ryggen och håller med, det resulterade i att ogilla knappen när den väl trycktes in hängde sig och FB kraschade, så dom tog bort den.

Har du levt under en sten eller?:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...