Ska ni på någon Höst/Vintersemester?

Blondie skrev:
Nära nu.......................

JA VI VET DET :4skrika

sitter faktiskt och kollar just nu på någon resa till värmen kanske inte lika lyxigt som dej men iaf bättre än det här rusket glöm nu inte att skicka ett vykort och ta med en flaska teqila till mej :pannkyss

Jag tycker man skall stanna i Sverige å bita ihop å vantrivas över vintern, då uppskattar man sommaren mycket mer sen :rolleyes:

Gör som min gamle granne Kurt, 78. Bo på en Kanarieö på vintern och spendera sommaren i Sverige boendes i en bil och käka konserver!

FÖRGÖRAREN

Skall åka finlandsfärja nästa helg! That´s it. Har inte stålar till någon semester nu så istället ska jag sola soarium några gånger, suck.

Snart 24 timmar kvar tills planet lyfter från Landvetter till Brasilien... Fan va det ska bli gött att slippa detta gråa, regniga sverige ett par veckor :)

Mary skrev:
Later sadar tycker jag! :död

Låter öken tycker jag! :)

Men han får ju mycket sol i alla fall, och det diggar ju pensionärerna :va

FÖRGÖRAREN

JN skrev:
Snart 24 timmar kvar tills planet lyfter från Landvetter till Brasilien... Fan va det ska bli gött att slippa detta gråa, regniga sverige ett par veckor :)

Låter fan som en Masterplan! Ska du ut på nått äventyr i Amazonas också eller blir det mest till att nypa flickorna i ändan i Rio?

Avundet gror :yoparty

Förgöraren skrev:
Låter fan som en Masterplan! Ska du ut på nått äventyr i Amazonas också eller blir det mest till att nypa flickorna i ändan i Rio?

Avundet gror :yoparty

Nja, amazonas får nog va men några utflykter ska vi hinna med... Rio blir det ej denna gång. Ska till Natal i nordöstra Brasilien. Nästan 5 timmar med flyg till rio därifrån.. Stort land :)

Hej mina vanner,
i singapore ar det varmt och fuktigt som ett vaxthus, klockan ar 7.15 lokal tid och jag har grym jetlag efter tidsomstallningen a brist pa somn ett par natter.
Sa, ar det synd om mej? Naturligtvis inte, i morrn ska jag bada a sanrt ska jag fa kora massa hoj igen.
Det ar er arma jaklar som det ar synd om,
men det fattar ni val sakert ;)

Själv skall jag ut och leta snö.. åker till Prag idag och hälsar på kompisar för att därifrån bila vidare till Insbruck och åka bräda!

SNÖ :yoparty

Blue_F skrev:
Själv skall jag ut och leta snö.. åker till Prag idag och hälsar på kompisar för att därifrån bila vidare till Insbruck och åka bräda!

SNÖ :yoparty

Sno, brrr, det ar ju kallt.
Lange leve sommaren!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...