Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?

Last edited:
Gubb-sur planerar invasion av Venezuela och Colombia(!).
Huset ska brief'as om dom militära planerna enligt Lindsey Graham.

Fredspris! 🥳

Jimmy Kimmel hade med Jasmine Crockett som direkt antog utmaningen från gubb-sur på ett IQ-test. 😁

Jag vill definitivt se den tävlingen! 😅

Jag såg någon elitidrottare som precis matchade dom siffror den orangea bajsmannen påstod sig ha (längd/vikt/osv) Han kunde dock inte matcha dom påstådda 2% fetthalt, det är unikt för trumpen

Konstigt nog hade dom väldigt olika utseende

Jag såg någon elitidrottare som precis matchade dom siffror den orangea bajsmannen påstod sig ha (längd/vikt/osv) Han kunde dock inte matcha dom påstådda 2% fetthalt, det är unikt för trumpen

Konstigt nog hade dom väldigt olika utseende

Du kan inte jämföra proportionerna på ett fetto och ett muskelpaket. Dom kan mycket väl ha samma vikt och längd men se helt olika ut.

Kanske var det som avsågs ;)

Jag tolkade det som att det skulle bevisa att Trump ljugit om sin vikt för att han ser så mycket fetare ut än muskelpaketet.

Nu tror jag iofs att Trump ljuger varje gång han öppnar munnen så det skulle ändå förvåna mig ifall han vore ärlig med sin vikt.

under tiden i USA...

...så har senaten röstat emot gubb-surs tullar.
-I tisdags tullarna mot Brasilien.
-I onsdags tullarna mot Canada.
-I torsdags tullarna mot resten av världen.
4 REP senatorer röstade med DEMs.

I huset har Grindr-Mike gjort det till lag att inte rösta om tullar alls...

Grindr-Mike har också:
-Skickat hem alla REP-Guv med order om att inte prata med DEMs.
-Vägrat svära in en legitimt vald guvenör då hon blir tungan på vågen i att släppa Epstein-filerna.

En av dom bästa dörrvaktarna/knähundarna någonsin. 🙃

En kollega är och hälsar på sin son i Chicago denna vecka.
Överallt sitter det skyltar med "Private property. No tresspasing. No ICE entry".
På bostadshus, affärer, parkeringar osv.
Dom har inte sett något själva annat än bilar med förmodad ICE-personal.

Mjukt inbördeskrig som pågår därborta. 😣

På svenska skulle han alltså vara 192cm och 102 kg.

Om vi antar att längden 192cm mot förmodan stämmer så skulle jag nog gissa på att han med den där magen väger 130 kg.

Om vi istället gissar att vikten 102kg stämmer så skulle jag gissa på att han är runt 170-175 cm lång.

Med tanke på hans odiciplinerade livsstil så är han ändå inte så extremt fet så jag misstänker att han har köpt sig lite genvägar. Jag vågar nog betta en slant på att han gjort fettsugning. Och alltså trots det är sådär fet.

Om vi antar att längden 192cm mot förmodan stämmer så skulle jag nog gissa på att han med den där magen väger 130 kg.

Om vi istället gissar att vikten 102kg stämmer så skulle jag gissa på att han är runt 170-175 cm lång.

Med tanke på hans odiciplinerade livsstil så är han ändå inte så extremt fet så jag misstänker att han har köpt sig lite genvägar. Jag vågar nog betta en slant på att han gjort fettsugning. Och alltså trots det är sådär fet.
Fett väger ganska lite, per kubik, man kan vara ganska stor på 102kg om man saknar muskelstomme, även om man är lång.

Spelar fotboll med en kille som är kanske 3-4 cm under mig, han är just under 190 jag är lite på, han har lätt minst 20cm mer magonfång än mig men väger ändå 10kg mindre.

Jag är 192 och väger 125-ish, och har inte på långa vägar en så stor buk, även om jag är rätt fet nuförtiden.

Fett väger ganska lite, per kubik, man kan vara ganska stor på 102kg om man saknar muskelstomme, även om man är lång.

Spelar fotboll med en kille som är kanske 3-4 cm under mig, han är just under 190 jag är lite på, han har lätt minst 20cm mer magonfång än mig men väger ändå 10kg mindre.

Och vad väger ni då?

Jag är 192 och väger 125-ish, och har inte på långa vägar en så stor buk, även om jag är rätt fet nuförtiden.

Du har antagligen mer muskler än Trump också.

Som jag förstått så äter han väl bara skit och tror dessutom att man sliter ut kroppen med träning.

En kanibal skulle säkert bli jätteglad om han kom över Trumps kropp, nästan helt oanvända muskler med massor av insprängt fett.

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back