ska man heja på moppefuckon?

Jag hälsar på allt. Fuck you u fucking fuck om du inte hälsar tillbaks. Okej. Gör så... När jag t.ex kör (mjölk)lastbil på Öland så hälsar man på alla bussar och lastbilar, fast man känner till typ knappt hälften. Många infödingschaffisar som kör samma bil som jag och känner alla, så därmed hälsar alla på en i tron att det är den personen. Hälsar även på moppar, om nu dom hälsar först. Kom igen... Det är ju nästa generation SH, oavsett vad vi tycker om dom nu.

Det är väl inget problem att hälsa på andra, MC, moppe eller ungarna som sitter i bilen och vinkar som galna :tummenupp eller står på trotoaren och drägglar.
När jag var liten var ju MC det största som fanns, blev ju överlycklig om någon MC i stan vinkade tillbaka, så varför inte förgylla deras tillvaro lite :confused:

Bjud till lite, visa att vi inte ä småsinta, eller :va

hmm härinne verkar det vara många som hälsar om den 'andre' gör det först. hälsning verkar vara ett stort 'problem' har jag märkt. hur svårt är det att antingen hälsa tillbaka när någon hälsar till dig eller vara den som hälsar först oavsett till vem och vad? hur kan en simpel hälsning vara ett såpass stort problem för en hel del? är det någon konstig stolthet att 'han är inte som jag' som florerar i skallen eller är det så att sporthojsförare gärna sätter sig själv på den allra översta piedestalen? jag förstår inte riktigt 'problemet'...ni kanske aldrig blev kramade när ni var små...

hälsning verkar vara ett stort 'problem' har jag märkt.

När du har mött 512 MC på 5 minuter så blir det lite tjatigt... ;)

I början av säsongen eller i slutet är det kul att möta andra, men mitt i säsongen på en solig söndag efter 2 veckors regna kan man ju knapt köra med båda händerna på styret om man ska hälsa på allt.

Det är inget "problem", men det räcker med att hälsa på Sporthojerna/Streetfighters/Motards utan att man ska behöva hälsa på moppar och cyklister eller kråmslädar som oftast ändå ignorerar att man finns till.

MC Polisen hälsar jag alltid på, fast det är väll inte alltid de hälsar tillbaka. Kan ju bero på att de sitter och pratar i radion om något som är på gång eller något, de JOBBAR ju faktiskt... heh

Småbarn vid vägkansten är favoriten!! :yoparty
Man vinkar på "något barnsligt sätt" och de brukar bli superglada (ser så ut). Värmer lite i själen det oxå :)

I bland hälsar jag på de sura gubbarna (för det är oftast gubbar i 35-55 års åldern...) som hytter näven åt oss vid vägkanten oxå. :hihi
De verkar dock inte lika roade av det... :tungan

:hej

Last edited:
Nej, man ska KRAMAS i trafiken, det fick jag lära mig när jag var en liten skit... :hihi

Det där med småbarn efter vägen som vill att man vinkar tycker jag är så himla roligt. Precis som du säger PutteLiten. Dom verkar bli så nöjda och glada när man uppmärksammar dom.

Fan, tänk efter, vi är ju deras idoler... fatta... det finns faktiskt någon som ser upp till just dig... :) (eller var det motorcykeln dom såg upp till?)

Jag hälsar nog bara på andra motorcyklister, men råkade hejja på en moppedist förra sommarn, han blev som paff och tog ett tag innan han hejjade tillbaka.

När jag var 15 och körde trimmad DT mötte jag en MC-polis och blev livrädd, hejjade i ren panik, men han åkte bara vidare. :rolleyes:

Det roligaste är ju alla som vill att man ska wheela, (och det är verkligen inte bara moppefuckon) spelar ingen roll om det är 15 bilar bakom och framför, tokskymd kurva, tjufjårtån cyklister och 3 morsor med barnvagnar och man passerar ett övergångställ, man ska wheela ändå.

Heja på alla! det e väl skit samma!
Angående alla "glada äldre herrar som hyttar med näven", ge dom fingret eller reta dom med att försöka hitta varvstoppet :yoparty

Jag hälsar på motorcyklister, på vinkande småbarn och på folk jag känner. Ibland också åt någon som beter sig ovanligt hänsynsfullt och generöst i trafiken.

Men att vinka åt moppefukkon är att förnedra sig själv. Man drar vanära över både sig själv och sin avkomma. Plågor värre än Egyptens kommer att drabba dig, gräshoppor och mördarsniglar kommer att hemsöka din trädgård. Du och din avkomma i 7 led kommer drabbas av förbannelser, pest, mjäll, spetälska och andra sjukdomar, och ni kommer få era ansikten fulla av acne och skorv!!

jag missade att hälsa på den medhojjare, som körde custom idag. Hade fullt sjå att hålla i mig under fullgas :/

Sporthoj.com i ett nötskal? Göra en flera sidor lång tråd om en riktigt meningslös sak. :arsele

Klart som fan man hälsar tillbaka om någon hälsar.

Sporthoj.com i ett nötskal? Göra en flera sidor lång tråd om en riktigt meningslös sak.

Det är väl snarare internet i ett nötskal.

We've all heard that a million monkeys banging on a million typewriters will eventually reproduce the entire works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true.
--Robert Wilensky

Mer läsning i det oerhört meningsfulla ämnet:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Satsen_om_o%C3%A4ndligt_m%C3%A5nga_apor

Sådär, nu har jag bidragit med ett ytterligare inlägg, dessutom offtopic, till denna meningslösa tråd. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman