ska man heja på moppefuckon?

Intressant att folk här som inte ens kör sporthoj (på en sida för sporthojar) menar att man inte ska hälsa på moppeåkare när dom själv kör fusk-motarder och feta offroad`s.
Moppeåkare är framtidens sporthojsåkare och den som kör lastbil kör troligen själv sporthoj, så därför hälsar han.

Last edited:
Det var faktiskt en gång som en polis hälsade till mig. Jag hälsade tillbaks men kom snabbt på att han signalerade stopp. :gnissla

kan man skylla på det någon gång man missar att stanna? shit sorry, trodde bara du hälsade... he he!:tungan :gnissla

Intressant att folk här som inte ens kör sporthoj (på en sida för sporthojar) menar att man inte ska hälsa på moppeåkare när dom själv kör fusk-motarder och feta offroad`s.
Moppeåkare är framtidens sporthojsåkare och den som kör lastbil kör troligen själv sporthoj, så därför hälsar han.

Men omg!

Maila/Pma Sajtens ägare/Sweedie då! Förtälj att det finns reggade medlemmar på hans Sporthojssida som INTE åker SPORTHOJ! Han lär ju blir :mad: och banna dem alla!

Jäkla fucko. Var inte så bitter.

Det är roligt att vara glad, typ.

Men omg!

Maila/Pma Sajtens ägare/Sweedie då! Förtälj att det finns reggade medlemmar på hans Sporthojssida som INTE åker SPORTHOJ! Han lär ju blir :mad: och banna dem alla!

Ja, dom är nog rädda för att bli frånkörda av trimmade moppar.
För nåt måste ju det dåliga självförtroendet bero på när man inte hälsar på andra med intresse för samma motorsport.
Eller är dom för tuffa för smågrabbarna :D

hejar nån på mig, vänder jag mig om för att kolla om det står nån bakom mig..

sen har man väl hejat på nån mc fast man kör bil också :)

ja, men vad fan hälsar dom på dig så varför ska man va oartig? hälsa tillbaka kan ju inte få något annat än ett leende och så småningom kanske en hoj broder :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman