Ska man ha SH-tröjan på 2hjul-mässan till helgen?

Ska man ha sporthoj.com-tröja på mässan?

• Antal röstningar
    0
Skiter i Tröjan kör med Gothia racing loggan iställe

hälsa på imonter K0:005 så ser ni mej

Caffe skrev:
Nej föfanken, det är löjligt, infantilt och ghay

Själv så tänker jag gå naken iom att det är så varmt.

Dock har jag så mkt kroppsbehåring så det är inget man tänker på och störs av vid en snabb anblick...

Dessutom (!) så är de flesta (likt mig själv) hyfsat väluppfostrade och ser den man hälsar på i ögonen, inte "nedanför" så det ska nog bli bra.
Du var möjligtvis inte i piteå i sommras http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=106856&highlight=gorilla

Va långt hår du har på bilden swedie :lol
trojja_luva_1b.jpg

Hade man haft ett seriösare nick så hade jag nog
haft på mig SH-tröjan :huvet ,så nu blir det bara nyckelband :)

Caffe skrev:
Nej föfanken, det är löjligt, infantilt och ghay

Själv så tänker jag gå naken iom att det är så varmt.

Dock har jag så mkt kroppsbehåring så det är inget man tänker på och störs av vid en snabb anblick...

Dessutom (!) så är de flesta (likt mig själv) hyfsat väluppfostrade och ser den man hälsar på i ögonen, inte "nedanför" så det ska nog bli bra.

Det va väl inte erotikmässan vi skulle på va... :hihi :lol *kunde inte låta bli*

Zee skrev:
Wad säger ni, bra eller anus?

Hade vatt kollt o snubblat över folk som man tjänner igen via nicks:en.. :)

Jag ska väl ha min på mig.... kan man tillbringa varma sommardagar
i tighta Skinntrikåer med Halvarsson skrivet allover såååå är väl SportHoj-tröjan ganska cool!! :yoparty

kommer ha tröjjan på mig, fick tvätta ur den ordentligt efter att ha haft den över skinnstället en hel sommar, tyvärr så krypmte den lite så det är nog slutåkt i den. Det enda som är lite kass är min fantasi, så min slogan är fan inte den bästa, tur att man har långt hår så skiten syns inte så bra :rolleyes:

hojbrud skrev:
Det va väl inte erotikmässan vi skulle på va... :hihi :lol *kunde inte låta bli*

På de mässorna törs jag inte näcka för då blir det väldigt uppenbart att jag är naken!

$noop skrev:
inte med min slogan "50 spänn o röva e din" skämtet kanske inte går fram till vissa hemska frans-knuttar som gillar yngre grabbar :hihi

Hahahahahaha!!!

--------------------------------------------

Ja, min SH-tröja åker på!

Jag såg bara 2 st med sh-tröja igår.. De gick ihop, och den ena hette Johan något, den andra minns jag inte..

marandy skrev:
Jag såg bara 2 st med sh-tröja igår.. De gick ihop, och den ena hette Johan något, den andra minns jag inte..

Du kollade på farias och dom klockan ett va? Tror det var dig jag såg om du stog på andra sidan den "bron".

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT