Biltmore
Blood Group: Red
Sa han som köpte en Traja. Den är till salu nu, wonder why?![]()
Jag säljer för att jag måste spara ihop pengar till reparationerna till min kommande italienska hoj fattaruväl!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sa han som köpte en Traja. Den är till salu nu, wonder why?![]()
OJAAAAA!!!! ( jag skojar bara lite med mitt hackade din gamla hundhatare, har ett horn i sidan till dig då jag känner så många American Stafford )
Tjejen gillade den också.....nästan
Jag tror du är rökt vad gäller prutandet. Det ser ut att vara en fin hoj, och priset är nog inte för högt. Jag hade iofs åkt dit med 28' i fickan och bjudit 25' och sen hoppats på att enas om 27'. Ungefär. Har du med dig alla 30' så kommer du nog att bli av med dom.För att byta ämne och ändå stanna vid Topic, är det nåt prutläge?
Tycker säljaren verkar schysst när vi pratat i telefon och föutsatt att skicket är så fint som det verkar och att allt annat är bra, går det att få den billigare?
30 000 hade känts ok i början av sommaren, men nu är säsongen snart slut och dessvärre är jag inte gjord av pengar, så jag vill ju såklart se om det går att få ner priset något (så att jag har råd att köpa mat resten av hösten).
Tips? 30 000 ok? Tappar den mycket i värde om jag kör den snällt i ett par år och inte så långt?
Jag föreslog att tjejen skulle kolla på en likvärdig hoj (med billigare försäkringspremie)
Det är samma motor i de där hojjarna (från Rotax) och BMWn har bättre kvalitet. Kan inte se hur körglädjen skulle påverkas märkbart.
Det finns för många tyckare som du här. Har du provkört en BMW sen 2004?
Har uppdaterat länken!
Tack! Precis sånt jag var ute efter! Alltså som trafikskolans säkerhetskontroll, fast sjukt grundligt...
Och nu två puckade frågor:
1. Hur kollar man olja? (alltså var? Vet ju var det sitter på en bil, men inte på mc..)
2. Var sitter drivpaket..?
En halvpuckad:
Hur vet man om däcken är gamla och dåliga om de inte är slitna? Den här har ju gått så lite, så de är säkert inte nerslitna, men de kan väl vara kassa ändå, eftersom de ändå har några år på nacken?
Jag tror du är rökt vad gäller prutandet. Det ser ut att vara en fin hoj, och priset är nog inte för högt. Jag hade iofs åkt dit med 28' i fickan och bjudit 25' och sen hoppats på att enas om 27'. Ungefär. Har du med dig alla 30' så kommer du nog att bli av med dom.
...Yamahamotor, så det är väl ett beprövat kort, såg ju fin ut.![]()
Behöver man verkligen 4 backspeglar?![]()
BMW har en modell som heter F650GS som är VÄLDIGT lik den där Aprilian.
Kanske kan vara värt att kolla upp den också. Finns gott om beggade såna på Blocket.
Hur gick det för digBlev det köp?
Japp, den kändes alldeles lagom, superskönt!Du kommer inte behöva sänka den. Jag är också 170 cm i fotlästen och jag nådde ner.
Köp en fabriksny Kawasaki ER6N -08 från Stibix vi säljer de sista för 49900:- nu.
Hälsningar Björn / Stibix.se
Och nu har jag fått hem pärlan!! Den är så fin och jag älskar den!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |