Ska köpa MC i helgen och har ingen koll

BMW har en modell som heter F650GS som är VÄLDIGT lik den där Aprilian.
Kanske kan vara värt att kolla upp den också. Finns gott om beggade såna på Blocket.

Öhh, hon skrev att hon var 30 och jobbar inom film, inte 300 år och pedofil boende i Hagsätra.

Hehe den här tråden stämmer ju in på mig, förutom att jag är man, tycker jag ser bra ut och givetvis ska köpa sporthoj!

Bättre nån annan än jag hakar alltså :)

Last edited:
Fel fokus här.. FILMSTJÄRNA!!!!

Jag kan stunta. Jag kan köra både på bak- och framhjulet, SAMTIDIGT!

Det gör inte du heller. Men jag är säker på att du har fått fatt i nån som hjälper dig. Right? Tänk om han är ful? :eek: Reglerna säger att du måste ligga med honom, never forget it.

:rofl
Är det såna små möten ni moderatorer har då i hemlighet där ni sätter upp dom reglerna?? :hihi

Fan Mattias... osett... :)

Aja säg till om du inte kan så kan jag kanske haka på... :)

/Fredde
Gillar du Simpsons kan du ju inte vara helt dum i huvet :tungan.

Det gör inte du heller. Men jag är säker på att du har fått fatt i nån som hjälper dig. Right? Tänk om han är ful? :eek: Reglerna säger att du måste ligga med honom, never forget it.

Skräp. Det hade jag ingen aning om. Nämnde jag att jag är jävligt ful naken :tuttar ?

Fel fokus här.. FILMSTJÄRNA!!!!

Jag kan stunta. Jag kan köra både på bak- och framhjulet, SAMTIDIGT!

Det kan jag med Harpo :D.

Har inspelning i slutet av månaden, bara att åkaoch pruta MC först, tjänster och gentjänster ;)

Last edited:
BMW har en modell som heter F650GS som är VÄLDIGT lik den där Aprilian.
Kanske kan vara värt att kolla upp den också. Finns gott om beggade såna på Blocket.

Som herr polisman uttryckte sig när han var ute och lekte med den målade varianten "det tråkigaste tillverkat på 2 hjul,som en 3cylindrig volvo 240"

Vad gäller milen så är väl det enda som ska kunna påminna om åldern(om han inte gått i ett grustag)att han är solblekt,vill säga om han är normalt skött.

Stämmer 400mil har du i princip en ny hoj,om nu sydlänningarna kan bygga(ingen erf.)

Henrik

Öhh, hon skrev att hon var 30 och jobbar inom film, inte 300 år och pedofil boende i Hagsätra.

Jag är inte heller 300 och jobbar i Hagsätra.
Fattar inte varför folk har såna problem med BMW. Har du kört en själv och bildat dig en egen uppfattning eller tycker du bara som alla andra för att man "ska" tycka så? Du kanske ska skaffa dig en tribal också. Alla andra har ju det. Man blir förbannad.

Som herr polisman uttryckte sig när han var ute och lekte med den målade varianten "det tråkigaste tillverkat på 2 hjul,som en 3cylindrig volvo 240"
Henrik

Jag föreslog att tjejen skulle kolla på en likvärdig hoj (med billigare försäkringspremie)

Det är samma motor i de där hojjarna (från Rotax) och BMWn har bättre kvalitet. Kan inte se hur körglädjen skulle påverkas märkbart.

Det finns för många tyckare som du här. Har du provkört en BMW sen 2004?

Last edited:
Det kan jag med Harpo :D.

Har inspelning i slutet av månaden, bara att åkaoch pruta MC först, tjänster och gentjänster ;)

Är det coolare att köra på ett hjul går det med, eller peta dit ett extra om det gör mig lika känd som Villa Medusa-Godzilla :gnissla .

Jag har mörkt visir också, ser grymt ouwtlauo ut. Jag kan köra spela den som kör flykthojen vid ett bankrån eller nåt. Ska det inte göras nån uppföljar till "Rånarna" eller nåt, jag skulle bli grym.

Tyvärr har jag lit mk på jobbet nu, så jag hinner inte med nån huvudroll även om det förmodligen skulle önskas. Men ett litet actionklipp kan man ju alltid bjucka på!

Jag är inte heller 300 och jobbar i Hagsätra.
Fattar inte varför folk har såna problem med BMW. Har du kört en själv eller tycker du bara som alla andra för att man "ska" tycka så?

Jag föreslog att tjejen skulle kolla på en likvärdig hoj (med billigare försäkringspremie)

Det är samma motor i de där hojjarna (från Rotax) och BMWn har bättre kvalitet. Kan inte se hur körglädjen skulle påverkas märkbart.

Det finns för många tyckare som du här. Har du provkört en BMW sen 2004?

OJAAAAA!!!! ( jag skojar bara lite med mitt hackade din gamla hundhatare, har ett horn i sidan till dig då jag känner så många American Stafford )

Tjejen gillade den också.....nästan

Bifogat

• BMW 1.JPG
    BMW 1.JPG
    104.5 KB · Visningar: 153
Last edited:
Om skicket är i relation till milen, den låter bra, den känns bra så är det inget att undra över, lite sunt förnuft kommer man långt med, det ska kännas bra i magen.:)

Hade en 99:a (samma modell men med förgasare) som gick 3500 mil innan stötdämparen gav upp men annars va de inga bekymmer. Problemet med Aprila är väl som vanligt att om ngt går sönder tar det evigheter att få delar...fast det kanske blivit bättre.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph