Ska jag

Ska Bj.O.rn dricka öl ikväll?

• Antal röstningar
    0
grappappapp - man blir tjock av alkohol. Och det kan ju inte va bra när man rejsar. Bättre tyngdpunkt möjligen? Eller stödpunkt kanske, istället för knä mot tanken :confused:

:dricka

diesafe skrev:
grappappapp - man blir tjock av alkohol. Och det kan ju inte va bra när man rejsar. Bättre tyngdpunkt möjligen? Eller stödpunkt kanske, istället för knä mot tanken :confused:

:dricka

Lättare att trimma än att banta.

Tratta i dig bara! Fram med dunken sen och sup dig snygg.
Sen ut på stan och dra i lite kjoltyg ;)

Bj.O.rn skrev:
Näfan, fotboll går bort, jag har skapat en EM-fri zon med 5 meters radie runt mig.. skål förresten!

/B
Hoppas du ger en utförlig rapport sedan, nu när hittills 110 personer engagerat sig i att rösta om hur du ska lägga upp kvällen ;)

Skål på dig Bj.O.rn :fyllisar Själv har jag fått i mig 2 flasker öl och en flaska vin och jag hatar fotboll också. Fan jag såg aldrig dig när jag bodde i Peking och körde hoj. Jag körde 3 säsonger där nere. Var du aldrig ute på småvägarna :tuttar

Geiger skrev:
Jag med... Fylla är verkligen skönt ibland. Ser dock inte fram emot morgondagen.

ääääh. Det är lungt. Mycket vatten nu bara.... Är inne på mitt tredje ½-litersglas..
Efter det får det räcka. Sätter fram ett bredvid sängen för säkerhets skull. Bara man får sova 8h så är det inga probs......

Förhoppningsvis satte jag inte i mig mer än fem cigg, annars kan det bli lite jobbigt......

Hur blev det nu då? Lydde du majoriteten av 130 personers råd att hinka till minnesluckenivå? :hihi

mb skrev:
Hur blev det nu då? Lydde du majoriteten av 130 personers råd att hinka till minnesluckenivå? :hihi
Säkerligen! Han kommer nog inte ens ihåg att han startade en poll överhuvudtaget.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back