Ska jag

Ska Bj.O.rn dricka öl ikväll?

• Antal röstningar
    0
grappappapp - man blir tjock av alkohol. Och det kan ju inte va bra när man rejsar. Bättre tyngdpunkt möjligen? Eller stödpunkt kanske, istället för knä mot tanken :confused:

:dricka

diesafe skrev:
grappappapp - man blir tjock av alkohol. Och det kan ju inte va bra när man rejsar. Bättre tyngdpunkt möjligen? Eller stödpunkt kanske, istället för knä mot tanken :confused:

:dricka

Lättare att trimma än att banta.

Tratta i dig bara! Fram med dunken sen och sup dig snygg.
Sen ut på stan och dra i lite kjoltyg ;)

Bj.O.rn skrev:
Näfan, fotboll går bort, jag har skapat en EM-fri zon med 5 meters radie runt mig.. skål förresten!

/B
Hoppas du ger en utförlig rapport sedan, nu när hittills 110 personer engagerat sig i att rösta om hur du ska lägga upp kvällen ;)

Skål på dig Bj.O.rn :fyllisar Själv har jag fått i mig 2 flasker öl och en flaska vin och jag hatar fotboll också. Fan jag såg aldrig dig när jag bodde i Peking och körde hoj. Jag körde 3 säsonger där nere. Var du aldrig ute på småvägarna :tuttar

Geiger skrev:
Jag med... Fylla är verkligen skönt ibland. Ser dock inte fram emot morgondagen.

ääääh. Det är lungt. Mycket vatten nu bara.... Är inne på mitt tredje ½-litersglas..
Efter det får det räcka. Sätter fram ett bredvid sängen för säkerhets skull. Bara man får sova 8h så är det inga probs......

Förhoppningsvis satte jag inte i mig mer än fem cigg, annars kan det bli lite jobbigt......

Hur blev det nu då? Lydde du majoriteten av 130 personers råd att hinka till minnesluckenivå? :hihi

mb skrev:
Hur blev det nu då? Lydde du majoriteten av 130 personers råd att hinka till minnesluckenivå? :hihi
Säkerligen! Han kommer nog inte ens ihåg att han startade en poll överhuvudtaget.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg