Ska jag ta livet av mig?

Ska jag ta livet av mig?

• Antal röstningar
    0
äh kom igen nu Thundercat... det är ju bara en engångs grej detta ( annars ska man ju vara född med otur ) .... bara bita ihop. Tänk på hemlösa människor som ligger MITT i regnet på nätterna ibland och i snön.. det kan man kalla lite för fuktigt..... :tummenupp

Quaya skrev:
äh kom igen nu Thundercat... det är ju bara en engångs grej detta ( annars ska man ju vara född med otur ) .... bara bita ihop. Tänk på hemlösa människor som ligger MITT i regnet på nätterna ibland och i snön.. det kan man kalla lite för fuktigt..... :tummenupp

Men nu ligger de ju aldrig i snön eller i regnat.

Kissen ska låna pengar av sin pappa och fixa detta och sen komma lika glad på SHfesten som förra året.

750RR

nop tror inte du behöver ta livet av dej riktigt änn vänta tills du blir gamma och inte får ngn pension
du behöver väll inte renovera om hela lägenhetan på samma månad ta det istället lungt, se vad försäkringsbolaget ger dej i ersättning gör sedan upp en plan Ex: låt det torka upp sen startar du med att göra ordning köket sen sovrum sist vardagsrummet.
jo det kommer se ut som ett bombnedslag hos dej tills det e klart

..

Det finns ju en del ställen som säljer pryttlar från renoveradee hus o lägenheter, kolla runt lite o se om du kan hitta någon som har parkettstavar ligger!

Annars kan du väl dunka dit laminat så länge, köp på silvan eller bauhaus så blir det inte så farligt dyrt...

Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Funatic skrev:
Det finns ju en del ställen som säljer pryttlar från renoveradee hus o lägenheter, kolla runt lite o se om du kan hitta någon som har parkettstavar ligger!

Annars kan du väl dunka dit laminat så länge, köp på silvan eller bauhaus så blir det inte så farligt dyrt...

Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
finns parkett på rulle annars

Ville inte starta en egen tråd med samma poll, men jag fuinderar fan oxå nu....

Brudar är jävla elaka....

så, nu ska jag supa ner mig...

NoicE skrev:
Jag kunde gått på dunktömning igår, men jag orkade inte :(
en lirare som ringde vid 02 :D
Och jag hade redan kommit hem och var redå att knoppa :gnissla

illa!

Jag har två liter kvar i min dunsch.... Bara att komma å smarra ni som vill...

:4skrika varför är det alltid NI, just det NI brudar som ska vela? Ha? Varför är det så? :4skrika :gråta :(

:3freak

hållundan skrev:
illa!

Jag har två liter kvar i min dunsch.... Bara att komma å smarra ni som vill...

:4skrika varför är det alltid NI, just det NI brudar som ska vela? Ha? Varför är det så? :4skrika :gråta :(

:3freak

Ja han hade inga tjejer där heller, bara han o hans böna :p

Annars hade jag dragit dit :fatta! ;) :D

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck