Ska jag ta livet av mig?

Ska jag ta livet av mig?

• Antal röstningar
    0
UrbanTiger skrev:
E de inte stavparkett då ? Sånna e ju svindyra att inköpa och installera. Kan det kosta 500-1000 kr/kvm beroende på träslag etc. Är det så har du ju lite att räkna på i alla fall om du lägger vanligt laminat istället.
RÄTT,massiv parkett kostar runt 900-1000:- kvadraten o lägga in om det är vanlig hederlig ek,blir dyrare med annat träslag

Du har i alla fall en j-t bra historia att dra för alla du träffar på resten av ditt liv om du väljer att inte begå harakiri, det är ju värt en hel del, tänk på det!
"Spik i foten? Blaha blaha!" osv... :tungan

Men skit i och lägg nytt golv då? Lägg dit lite schnyggt golfgräs, gammla kläder eller nåt! Du kan få en pressening av mig om du vill? :)

Nisse Järnet skrev:
Men skit i och lägg nytt golv då? Lägg dit lite schnyggt golfgräs, gammla kläder eller nåt! Du kan få en pressening av mig om du vill? :)

Aaah :tummenupp golfgräs hade varit nice att ha hemma!! :hihi

Du kanske kan ringa han skåningen i tarket reklamen. Han hjälper nog gärna till

Du behöver inte ha ihjäl dig efter detta lilla skeendet. Välkommen till livet. Så här ÄR det, men man kan förebygga lite genom att inte köpa akvarium från början då man tar en risk att det läcker såklart. Man kan teckna försäkringar på IF som täcker större delen av kostnaderna för dig. Specialförsäkring? Allt finns.
Eftersom hojen inte är dig så varm om hjärtat så sälj och köp en bättre sen när du har råd. En sesong utan hoj är inte hela världen, inte två heller.

Detta fixar sig även om du måste sälja din räcerbil :D

750RR

Men du, det löser sig. Se det från den ljusa sidan, du lever och har hälsan i behåll, dessutom får du ju snart 220 Kr (eller va det var) av mig och det är ju alltid en bra början.
Ryck upp dig nu :tummenupp

Ta inte livet av dig. Dagen blev ett helvete. Men för att vara riktigt elak nu så finns det dem som har det värre. Du skall ju inte dö bara för något sånthär.

Om du är seriös eller inte vet jag inte, men jag ogillar trådar som denna.
Vissa personer dör nämligen utan att ens vilja det.

Så nej. stay away from the light

Fuktskador är ingen bra anledning till att begå självmord, ett i-land problem som många andra, jag däremot är jätteförkyld och är rätt trött på allt, det är synd om mig :gråta

Linar upp en virre snart, inte för att det hjälper, men det blir iaf roligare att vara sjuk :fyllisar

Bryt ihop & kom igen då...

Dunderkissens akvarium sprang läck
Nu sitter han i sjön och pengarna e väck
Deppigt värre är den mörka hösten
Man borde gå och klämma nån på :tuttar

Ha ha ha ha!!! Poetry man... :)
Jag tycker också du ska fortleva, verkar trist att dö nu. Det är ju Robinson på lördag med massa gamla såpa-puckon, borde generera ett garv.

GSXR1100R skrev:
Fuktskador är ingen bra anledning till att begå självmord, ett i-land problem som många andra, jag däremot är jätteförkyld och är rätt trött på allt, det är synd om mig :gråta

Linar upp en virre snart, inte för att det hjälper, men det blir iaf roligare att vara sjuk :fyllisar

Bryt ihop & kom igen då...

Dunderkissens akvarium sprang läck
Nu sitter han i sjön och pengarna e väck
Deppigt värre är den mörka hösten
Man borde gå och klämma nån på :tuttar

:D
Alltid lika bra rim. :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Ta inte livet av dig. Dagen blev ett helvete. Men för att vara riktigt elak nu så finns det dem som har det värre. Du skall ju inte dö bara för något sånthär.

Om du är seriös eller inte vet jag inte, men jag ogillar trådar som denna.
Vissa personer dör nämligen utan att ens vilja det.

Så nej. stay away from the light

Pollen var inte seriöst menad, men det kändes hopplöst igår när jag hade varit vaken sen kl 4 på högvarv, inte ens hunnit äta. Och när jag fick bedömningen att det skulle bli väldigt dyrt. Jag tror att det löser sig, så du kan vara lugn.

Thundercat skrev:
Golvet är flera år gammalt, men hur fan skall jag få ett nytt golv om jag får 20% av vad ett golv kostar? Jag trodde att man hade försäkringen för att man skulle få ett nytt golv om det gamla blev förstört...
Ja, denna tråden har juh fått en att tänka till lite om sitt eget hemskydd.
Jag trodde som du säger att oavsett om golvet är x antal år att man skulle få ut ett nytt golv, eller iaf MINST 50% av det.
Hyreslägenheter brukar juh ha 20år mellan "naturliga" omslipningar på parkett.
Jag är juh ingen golvläggare men 3ggr kan man väl slipa om ett golv iafoch det borde ge en livslängd på teoretiska 60år?
Ett golv som är då 30bast borde man väl få hälften för?
Men som sagt rimlighet är inte bolagens sätt att resonera verkar det som.
//Tobbe

maverick_750rr skrev:
Eftersom hojen inte är dig så varm om hjärtat så sälj och köp en bättre sen när du har råd. En sesong utan hoj är inte hela världen, inte två heller.

Detta fixar sig även om du måste sälja din räcerbil :D

750RR

Varför skulle jag inte gilla min hoj då?

Gula faran är redan skrotad. R.I.P

Thundercat skrev:
Pollen var inte seriöst menad, men det kändes hopplöst igår när jag hade varit vaken sen kl 4 på högvarv, inte ens hunnit äta. Och när jag fick bedömningen att det skulle bli väldigt dyrt. Jag tror att det löser sig, så du kan vara lugn.

Bra powerkissen. För, ska inte du med o festa på Sh festen i januari kanske?

tobbeviking skrev:
Ja, denna tråden har juh fått en att tänka till lite om sitt eget hemskydd.
Jag trodde som du säger att oavsett om golvet är x antal år att man skulle få ut ett nytt golv, eller iaf MINST 50% av det.
Hyreslägenheter brukar juh ha 20år mellan "naturliga" omslipningar på parkett.
Jag är juh ingen golvläggare men 3ggr kan man väl slipa om ett golv iafoch det borde ge en livslängd på teoretiska 60år?
Ett golv som är då 30bast borde man väl få hälften för?
Men som sagt rimlighet är inte bolagens sätt att resonera verkar det som.
//Tobbe

Har du en bra parkett så kan du ha den många år, De skriver av 5% av värdet varje år. Första 10 åren görs ingen avskrivning.

Snickaren hade hittat en etikett med datum på en av brädorna i min parkett, den var mycket nyare än vad besiktningsmannen trodde. Så det blir inte så stor avskrivning. :)

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...