blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
inte nu men sen så funderar jag starkt på att köpa en turbo busa..... jag har liksom fått ett ha begär efter en sådan nu! vet inte hur jag ska göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo den är bätter när det svänger... ( rettan).. men jag menar inte att jag ska ha någon idag. typ när jag lungnar ner mig..Mattias650 skrev:Hmmmm... Jag är tveksam. Är ingen Busa-fantast.
Är inte R1:an roligare när det svänger mycket?
Om du kan köra 300 eller 350 rakt fram borde väl göra detsamma...![]()
blom skrev:jo den är bätter när det svänger... ( rettan).. men jag menar inte att jag ska ha någon idag. typ när jag lungnar ner mig..
jepp något i den stilen... kan ju vara bra att ta sig från A till B snabbtMattias650 skrev:En Turbo-busa som touringhoj alltså...![]()
Tolf skrev:såg ghostrider o ¨såg inslaget när dom kör turbo busan, fy fasen säger jag bara, respekt![]()
KLart du ska köpa en sån om du vill det, man lever bara en gång.
Tolf
erik är en kille som fattat det härerik skrev:man har å andra sidan bara ett liv också... fast blom som är så lugn och sansad kommer säkert inte att köra fortare än 110 ändå...
den är inte fin men den går fortAsh skrev:Jag tycker faktiskt busan är så himla ful bara, men vill du ha en så ska du köpa en, lyssna inte på mig
ja den går fort men busan går fortareAsh skrev:Men den du har borde gå tillräckligt fort väl?
Varför inte sätta Turbo på R1:an du redan har?blom skrev:ja den går fort men busan går fortare, nä men det blir ett senare projekt
vad fan är det frågan om.... vi ses på vägarna i sommarMaverick skrev:Du vill skaffa en sån bara för att du ska kunna wheela lite..
Säger en annan som inte heller kan..![]()
blom skrev:den är inte fin men den går fort
newstead skrev:ett litet trådlyft![]()
var det inte tvärtom egentligen? "den är inte bra men den är snygg"
@edit: har planerna på turbobusa hamnat i sopkorgen förresten?
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |