Ska jag höja bakpartiet?

plimpe skrev:
ja det kan de ju vara värt!!

e de mycket pill för att få dit allt?

e den godkänd för att besikta?
ingick reg/blinkers hållaren?

kan du beskriva vad du gjorde med dempen lite mer detaljerat?

måste fixa.... frågan e om man klarar det när tummen e fel placerad
Alltså inget med denmaren. Bara distans. Undertrayen har godkänt baklyse.

MostWanted skrev:
läcker design. Jag har ju skruvad bakram. Men smidigast kunde ju varit om du berättat att det inte var fjädringen du skulle höja! =)
Haha.

Mech skrev:
Alltså inget med denmaren. Bara distans. Undertrayen har godkänt baklyse.

Haha.

skulle inte du kunna fixa en lite mer detaljerad ritning på distanserna som jag kan ta med mig till någon som kan fixa de åt mig. eller om du har ngt foto som man ser de på. gärna med diametrar, vinklar mm.

plimpe skrev:
skulle inte du kunna fixa en lite mer detaljerad ritning på distanserna som jag kan ta med mig till någon som kan fixa de åt mig. eller om du har ngt foto som man ser de på. gärna med diametrar, vinklar mm.
Tror detta ska stämma helt bra.

Bifogat

• distansen.gif
    distansen.gif
    8.2 KB · Visningar: 43
fan va nice tackar, ska printa å fixa sedan ska min hoj åxå bli snygg :)

Pejo skrev:
NEJ!

Det ser minst sagt keff ut. Om dom japanska konstruktörerna, som minutiöst räknat på geometrin på hojjen, tyckt att den skulle ha högre rumpa, tror du inte dom hade gjort den högre ? Sporthoj är inte bekvämt, sporthoj är snabbt. :rolleyes:

Och du tror at dom har kollat at hojen passar alla från 155cm till 200cm? sluta svamla grabben....

Arctic#1 skrev:
Och du tror at dom har kollat at hojen passar alla från 155cm till 200cm? sluta svamla grabben....

Jag tror inte den är gjord för varken dvärgar eller basketstjärnor...
Men varför inte skaffa en trehjuling eller tandemcykel på en gång om man nu behöver det? :va

Såh, inte snacka sig, då jag pli SYR! :D :tummenupp

Pejo skrev:
Jag tror inte den är gjord för varken dvärgar eller basketstjärnor...
Men varför inte skaffa en trehjuling eller tandemcykel på en gång om man nu behöver det? :va

Såh, inte snacka sig, då jag pli SYR! :D :tummenupp

Målar upp fördelen med högre röv för att lättare visa hur jag menar att det känns bättre !
Bild 1 :
Att sitta på en plan sadel och glida fram och tillbaka på pungen vid kraftiga gaspåslag och inbromsningar om man inte har röv nog till att fylla ut hela "sittbrunnen" , funkar !
Men är inte jättebäst.
Tycker därför att ,
Bild 2:
Med lagom höjd röv så sitter man mer på aset , känns lite mer som någon gör kalsonggreppet på dig och du lixom faller framåt med framkroppen över tanken mer naturligt.
Det invaggar en i en skön känsla av att inte glida runt på juvelerna i onödan för att inta en god positon vid ett gas glatt tillfälle :tummenupp

Bifogat

• bild 1.JPG
    bild 1.JPG
    82 KB · Visningar: 67
  • bild 2.JPG
    bild 2.JPG
    59.6 KB · Visningar: 64
The Svånk skrev:
Målar upp fördelen med högre röv för att lättare visa hur jag menar att det känns bättre !
Bild 1 :
Att sitta på en plan sadel och glida fram och tillbaka på pungen vid kraftiga gaspåslag och inbromsningar om man inte har röv nog till att fylla ut hela "sittbrunnen" , funkar !
Men är inte jättebäst.
Tycker därför att ,
Bild 2:
Med lagom höjd röv så sitter man mer på aset , känns lite mer som någon gör kalsonggreppet på dig och du lixom faller framåt med framkroppen över tanken mer naturligt.
Det invaggar en i en skön känsla av att inte glida runt på juvelerna i onödan för att inta en god positon vid ett gas glatt tillfälle :tummenupp

Bild 2 kommer att göra underVÄRK för kulorna när du bromser hårt....Glider snabbt fram mot tanken.....oooooouchh

Goose skrev:
Bild 2 kommer att göra underVÄRK för kulorna när du bromser hårt....Glider snabbt fram mot tanken.....oooooouchh

Nejdå ! den sitter redan slickat mot tanken redan.
Enda nackdelen är att det blir jävligt kallt om den nu på vårkanten.
Kanske skulle fixa mig en såda fin burkkondom i neopren
som är poppis utomlands och plasera den i ?

Här är den utlovade bilden.
Lite mörk men orkade inte ut och åka i detta skitväder.

Bifogat

• Resize of Resize of DSCN0298.JPG
    Resize of Resize of DSCN0298.JPG
    52.3 KB · Visningar: 78
det är ju skillnad på att höja fjädringen och att höja bakdelen

*/ ?>
Back