Ska iväg till TriumphCenter o behöver hjälp!!! :)

Höftar på 06 med tanke på att jag aldrig sett en 05a.

Riktigt, Starta 06 och absolut INGET har ändrats på den ända tills nu när 09orna kom och det är inte mycket ändrat där :P

Den är GRYM som den är, varför ändra nått som funkar ;)

Hondas Fireblade va grym 1992. Varför ändra något som funkar?

:pannkyss

hm, fick inte Firebladen smisk två år i rad i Masterbike av 675:an? både 2006 och 2007 :va

Äh skit i att jämföra, smaken är som :arsele

Dessutom tror jag Hyndan fått en del uppdateringar sen -92 :tummenupp

Last edited:
Grattis till Hojjen!

Jag kommer att ställa på min i mitten/slutet av mars. Den 15:e mars blir min 675:a 3 år gammal och då sjunker försäkringen till 12 791:- / år vilket jag tycker är grymt bra för en relativt ny sporthoj.
Självrisken ligger på 6000:- vilket är nice det med.

Man får tänka på att jag är 24 år gammal och bor i innerstan i Göteborg.

Ha det kalas! Hoppas du orkar vänta till våran!

Det är dock först 4e året som försäkringen sjunker om jag fattat rätt som någon påpekade.

hm, fick inte Firebladen smisk två år i rad i Masterbike av 675:an? både 2006 och 2007 :va

Äh skit i att jämföra, smaken är som :arsele

Dessutom tror jag Hyndan fått en del uppdateringar sen -92 :tummenupp

Läs om tänk rätt.

Mitt inlägg var en reaktion på meningen "varför ändra på något som fungerar". Inte på att firebladen är bättre än 675an.

/ Jens

Aaaaw :pannkyss

Allt dedär du just skrev var så himla mycket vettigare än nåt jag skriver?

Du kanske tycker att Nash är världens vettigaste person med väldigt vettiga frågor i sina hundra trådar om sin älskade hoj, men jag råkar vara av en liten annan åsikt så då känner jag för att dryga mig.
O guess what, grabben gillar ju att jag gör det så.

Jag är för övrigt inte låtsaspolis, vet inte vad det är o vart du fått det ifrån.
Det är jättelätt att ignorera mig, gör det!

Det var iaf ett inlägg som innehöll mer än ett fåtal ord, men så är jag inte kungen av spammande heller :)

Vad jag tycker om Nash och alla hans trådar och inlägg är väl inte så relevant när jag framförde min åsikt om att jag tycker du är dryg?

Du är väl väktare:va

C.Barrow, du är definitivt drygare än AndreasNo. :mattias

:gråta

Last edited:
Det var iaf ett inlägg som innehöll mer än ett fåtal ord, men så är jag inte kungen av spammande heller :)

Vad jag tycker om Nash och alla hans trådar och inlägg är väl inte så relevant när jag framförde min åsikt om att jag tycker du är dryg?

Du är väl väktare:va

:gråta

Ja det stämmer bra att jag är väktare, du fick det rätt tillslut.
Förstår inte vad du fått låtsaspolis ifrån, finns inget sådant yrke såvitt jag vet, men men.

Jo absolut, men i generella termer är det ju lite risky att slösa just nu, det var det jag menade med att man kanske ska se om sitt hus lite mer nu.

1. Enkel matte: Ränta på 100K tills man kan köra första gången (ex. 6 månader, 6% ränta inte inräknat skattered.): 3K
2. Försäkring tills man kan köra första gången (ex. 6 månader, if 1500/månad): 9K
3. Tappat värde tills man kan köra första gången (ex. 6 månader, osäkert hur mycket, tillgång/efterfrågan i en nedåtgående nationell ekonomi, men minst): 5K

MAO. 5000+9000+3000 = 17K, fick han inte minst 17K rabatt när han köpte bågen har han med andra ord gjort en kass affär. Man får tänka efter lite före!

Alla är olika, men sån är jag :tummenupp

Om du kollade på pappret han scannat så stod det avställd. Då blir det väl 8k + någon garageförsäkring till våren då han byter till Ifs Triumphförsäkring.:tummenupp

Riktigt, Starta 06 och absolut INGET har ändrats på den ända tills nu när 09orna kom och det är inte mycket ändrat där :P

Den är GRYM som den är, varför ändra nått som funkar ;)

-09an kommer som sagt i jan-09, och det är faktiskt en hel del som är nytt, elektronik, fjädring, bromsar, kam, cylinderfoder, koppling, lätt facelift m.m
om den är bättre får framtiden utvisa.

Jag är 193 och sitter riktigt bra, och det går alldeles utmärkt att powerwheela dom! :tummenupp Riktigt trevliga små moppar :tummenupp

Måste se till att provköra en. Har alltid varit skeptisk till annat än japs när det gäller hojar men 675orna är ju fantastiskt snygga och då är det svårt att låta bli att bli sugen.

Tycker oxå att 675:an är grymt snygg - men dem kunde väl göra en i 1000 cc oxå i liknande design:) Visst, det finns ju i lite äldre modeller men jämfört med 675:an är dem som natt och dag. Nä, en 1000-1100 cc med 190hk hade varit ngt:tuttar

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP