Ska iväg till TriumphCenter o behöver hjälp!!! :)

du kan ju inte säga att du har fått hojen innan du faktiskt har fått hojen.
Det är som att säga att prylen du har lagt upp på blocket är såld bara för att någon har ringt på den.

du kan ju inte säga att du har fått hojen innan du faktiskt har fått hojen.
Det är som att säga att prylen du har lagt upp på blocket är såld bara för att någon har ringt på den.

Han har snackat i "Min" form om den sedan innan han ens bestälde den!

Hur kan trådskaparen vara alvarlig?
Du har ju för fan inte köpt en hoj förän du fixat med betalningen, bara för handlaren har fått in en hoj är den inte din. Du kan ju inte börja fira och trampa ner på folk som uppenbarligen med rätta tvivlade på att du kommer få den, och sen be om hjälp hur fan du ska finansiera ditt köp.

Inte undra på vi ligger i det läget vi ligger i. Tur bankerna börjar ta sitt förnuft till fånga och inte låna ut pengar till höger och vänster till varende jävel.

Last edited:
Fan Nash, förresten, om det inte står nollnollnollnollnoll på mätaren ska du ha 10k rabatt rakt av! Du har lagen på din sida :tummenupp

Last edited:
asså du e inte kreditvärdig längre:D , men det e ja sörru:yoparty

Vi måste ju se det ur hurvida trådskaparen får något lån, det är ju ändå han det handlar om. Sen även om du är kreditvärdig eller ej finns ingen bank nu som "kastar pengar efter folk som vill låna" som det faktiskt har varit för inte så länge sedan.

Usch! Vad kostar hojen..100 000? Ränta på 10%? Amortering? Försäkring på hojen? Värdeminskningen på nyköpt!! Slipon skall köpas! Ensitscutz! Köra in hojen i ett antal mil!

Jag ser bara negativa saker med nyköp! Beg rockar, slipper man allt ovan!

Bästa som finns med nytt ju! 0mil på mätaren, inte en repa nånstans, garanti i 5år, inga 2an drev som är kassa, riktigt nice med nytt.!

Usch! Vad kostar hojen..100 000? Ränta på 10%? Amortering? Försäkring på hojen? Värdeminskningen på nyköpt!! Slipon skall köpas! Ensitscutz! Köra in hojen i ett antal mil!

Jag ser bara negativa saker med nyköp! Beg rockar, slipper man allt ovan!

Nash skrev:
Funderar på en Triumph Daytona 675!!!
....... MEN here comes the kicker, Jag är ju bara en SKITUNGE på 21 år som just fått A utan begränsning.

Och nu undrar jag, HUR I HEEEEELVETE kör ni alla med R1or och ZXor och era förbannade GSXRor o inte lever på bara nudlar!!!

Kollade just på försäkringar och seriöst... Helförsäkring till 675an på MIG skulle gå lös på 50 TUSEN PAPP!!! och på farsan 40000!!!!

Kan NÅN snälla förklara hur NI gör eller hur man kringår och säg snälla inte kör oförsäkrat för har inte lust o bli snodd på den Min drömhoj liksom...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=187691

Jo, det är ju det där med försäkring...

Jag väntar med spänning på en tråduppdatering från TS. Får lite filmtrailer vibbar över det hela... Tänk er följande med en djup filmtrailerspeakerröst:

Nash! Kommer det stå 0000 på mätaren, Kommer finansieringen att lösa sej, Kommer han hela vägen hem? Be blown away, in a tråd nära dej!

Jag väntar med spänning på en tråduppdatering från TS. Får lite filmtrailer vibbar över det hela... Tänk er följande med en djup filmtrailerspeakerröst:

Nash! Kommer det stå 0000 på mätaren, Kommer finansieringen att lösa sej, Kommer han hela vägen hem? Be blown away, in a tråd nära dej!

kommer bakre skjutspinnarna skapa obalans i ramen så han inte kan varva ur den satan det första han gör...

Nash, kan du inte bara vara ärlig och säga som det är?, att det är ett modellbygge i skala 1:15 som du köpt?:arsele

näe men fan berätta hur affären går om det blir någon mister...:va

han vill ta bort fotpinnarna för att kunna köra snabbare, du vet om dom är nerfällda så går dem bara i en viss hastighet XD

Ja jag vill minnas att det var något varvstopps bryt inbyggt i bakre pinnarna!

Jag plockade bort dom på min 675, bästa modden hittils, nu axar den satan och högre toppfart uppnås! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti