ska det va så svårt att få hojen såld

För lite info! Är man för lat för att ens skriva hur långt den har gått så börjar man ju undra...

kanske skulle prova att byta bild :va eller? men annars så var det ju skummt att du inte blivit av med den billigt ju :confused:

Otur.. Har det varit flera och tittat på den kanske du bör sänka priset (22k är ju billigt men den kanske inte är så fin?)

är väll bättre om folk frågar vad vill veta tycker jag i alla fall. Inte äns någon som varit och kollat på den :( mil hade visst jag glömt att skirva i. Fin är den ju och går som en klocka

korpe skrev:
kanske skulle prova att byta bild :va eller? men annars så var det ju skummt att du inte blivit av med den billigt ju :confused:

Rackarns att det är en bit mellan stockholm-götet. :va
Är ute efter en trevlig FZR till lagom pris.. den är händelsevis inte reggad 25kW? :tungan

Märkligt, den ser ju väldigt fin ut.. :va

Men du vet, bilden är ALLTID viktig!
Ställ ut den i solen på en gräsmatta eller likande , fota ur några tuffa vinklar, & investera i en annons på Blocket, så lovar jag att den blir såld snabbt! :tummenupp

/Klas

Tråkigt att det går trögt att sälja :confused:
Men blocket borde väl ge respons?

Men jag blev lite nyfiken när jag såg quarnan i bakgrunden, den är väldigt lik min CR 435 -86 jag hade på stenåldern.
Är detta en likadan?
//Tobbe

RGV Nisse skrev:
är väll bättre om folk frågar vad vill veta tycker jag i alla fall. Inte äns någon som varit och kollat på den :( mil hade visst jag glömt att skirva i. Fin är den ju och går som en klocka

Nej för min del så skiter jag i såna som inte kan dra ut fingret ur röven o skriva relevant fakta.

Och de nu inte pallar skriva fakta så ska priset oxå vara MYCKEt lågt så sänk ditt pris till 15000 och skit i o skriva något om den så e de ok..
Annars INTE :tummenupp

vill man veta något så går det ju att ringa :7peta suget efter hojen är väl inte så stort helt enkelt!!!

madmagnus skrev:
vill man veta något så går det ju att ringa :7peta suget efter hojen är väl inte så stort helt enkelt!!!

Inte fasen orkar man ringa till någon som säljer ett halvintressant objekt och inte skriver ut grundläggande fakta när det dräller av halvintressanta objekt.

lee skrev:
Inte fasen orkar man ringa till någon som säljer ett halvintressant objekt och inte skriver ut grundläggande fakta när det dräller av halvintressanta objekt.

Kan tänka mig den som förstaknarr till damem.
Kollade försäkringen och den blev inte speceillt billig på henne iaf.
Kan vara det som gör den svårsåld.
Vi har diskuterat att åka att titta på den

FZR-försäkring är la fasen inte dyr?! (Beror ju iofs på en jefla massa saker)

Tycker inte jag iallafall. Seså 22K är ett kalaspris. Bara att slå till...

hållundan skrev:
FZR-försäkring är la fasen inte dyr?! (Beror ju iofs på en jefla massa saker)

Tycker inte jag iallafall. Seså 22K är ett kalaspris. Bara att slå till...

Kollade på damen. Hon håller på att ta körkortet nu. Hon är 32 år. Och skulle hos if få betala 10k för halv...

Tror inte man får mkt roligare sporthoj i f-klass 6 än en FZR600 '91-93. Jag e nöjd med min iaf! Det blir dock ett uppbyte nästa sommar, F-klass 7 tyvärr :(

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph