hållundan
Emozione!
Jag pyntar ca 6500:- på mig halvförs/helår...SENSEI skrev:Kollade på damen. Hon håller på att ta körkortet nu. Hon är 32 år. Och skulle hos if få betala 10k för halv...
Trygghansa, Halmstad, KK i 2 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag pyntar ca 6500:- på mig halvförs/helår...SENSEI skrev:Kollade på damen. Hon håller på att ta körkortet nu. Hon är 32 år. Och skulle hos if få betala 10k för halv...
hållundan skrev:Förresten, vad menar du med "FZR 600 som inte går att slanga med"...
Edit: länkhttp://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=996
RGV Nisse skrev:jag pröjsar ca 5000kr för halv/helår. Blocket har jag redan haft den ute på till och med två gånger.Det är en cr500, dock inte min men där i mot är den inte så hela kawan det
RGV Nisse skrev:vad fan då måste det vara något fel på min hoj ju![]()
hållundan skrev:Bara att gasa rycka å dra så kommer den =)![]()
CayLe skrev:Den där vita är väl endå en Husquarna, Marcus farsas cross?
Jag hade fått pröjsa 6500 halv/helår (18år, kk i ½år) för min fzr600 -91. Men dom på försäkringsbolaget sa att jag fick ställa den på far min då han oxå använder den, nu pröjsar vi 3010:- hel/helår.
Det oxå =) Fast jag har inte fattat det där med kopplingen ännuCayLe skrev:Det går hur enkelt som helst om man ligger på 5-6trpm och trycker in kopplingen och släpper, då far den upp kan jag säga.
hållundan skrev:Det oxå =) Fast jag har inte fattat det där med kopplingen ännu![]()
RGV Nisse skrev:koppla upp den har jag provat men funkar bara 1 gång av 10
Det är ju inga större problem att strypa den...nicke skrev:hade den varit reggad på 25kw så skulle jag gärna köppt den mot slutet på året (om du skulle ha haft kvar den då) men men...
Ta med nåt exempel på f-premie i annonsen och se till å skriva fakta. Det finns andra hojar till salu och man orkar inte ringa runt, enklare om det finns lite grund.RGV Nisse skrev:värför är det så svårt att få hojen såld nu, har haft anonser ute nu i flera veckor nu, alla andra hojar jag haft har varit lätt sålda![]()
http://sporthoj.com/annonser.php?id=6071
Jåke skrev:Ta med nåt exempel på f-premie i annonsen och se till å skriva fakta. Det finns andra hojar till salu och man orkar inte ringa runt, enklare om det finns lite grund.
Sen är kanske inte SH annonser världens bästa ställe att faktiskt få nåt sålt, men vad vet jag...? Sök på nätet och annonsera ut den på alla annonsplatser du hittar.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |