ska det va så svårt att få hojen såld

SENSEI skrev:
Kollade på damen. Hon håller på att ta körkortet nu. Hon är 32 år. Och skulle hos if få betala 10k för halv...
Jag pyntar ca 6500:- på mig halvförs/helår...

Trygghansa, Halmstad, KK i 2 år.

jag pröjsar ca 5000kr för halv/helår. Blocket har jag redan haft den ute på till och med två gånger.Det är en cr500, dock inte min men där i mot är den inte så hela kawan det

Jag tänkte ringa å kika på denna hoj förra veckan, men när jag ringde å kika försäkringen hos TH så ville dom ha 6700:- halv/helår .. det var för dyrt för mig.

Köpte istället en GPX600R -88 kostar 3900 halv/helårs.. överkomligt

RGV Nisse skrev:
jag pröjsar ca 5000kr för halv/helår. Blocket har jag redan haft den ute på till och med två gånger.Det är en cr500, dock inte min men där i mot är den inte så hela kawan det

Den där vita är väl endå en Husquarna, Marcus farsas cross?

Jag hade fått pröjsa 6500 halv/helår (18år, kk i ½år) för min fzr600 -91. Men dom på försäkringsbolaget sa att jag fick ställa den på far min då han oxå använder den, nu pröjsar vi 3010:- hel/helår.

hållundan skrev:
Bara att gasa rycka å dra så kommer den =) :crash

Det går hur enkelt som helst om man ligger på 5-6trpm och trycker in kopplingen och släpper, då far den upp kan jag säga.

CayLe skrev:
Den där vita är väl endå en Husquarna, Marcus farsas cross?

Jag hade fått pröjsa 6500 halv/helår (18år, kk i ½år) för min fzr600 -91. Men dom på försäkringsbolaget sa att jag fick ställa den på far min då han oxå använder den, nu pröjsar vi 3010:- hel/helår.

jo det Marcus farsas Husquarna cr500 :D

CayLe skrev:
Det går hur enkelt som helst om man ligger på 5-6trpm och trycker in kopplingen och släpper, då far den upp kan jag säga.
Det oxå =) Fast jag har inte fattat det där med kopplingen ännu :)

Jag fick idag för första gången upp min på slangen i 2an idag, 80km/h, full gas, koppla till o rycka. :)

När det gäller ettan går den upp skitsmidig, bara o bipa gasen och rycka till på lite höga varv. Kommer skitfint.

nicke skrev:
hade den varit reggad på 25kw så skulle jag gärna köppt den mot slutet på året (om du skulle ha haft kvar den då) men men...
Det är ju inga större problem att strypa den...

Strypsats från MCkompaniet 1400 spänn samt besiktning...

Den blir ju ändå billigare än nån annan du hittar kan jag nästan säga på rak arm...

Är det bara jag som ser att det är en nolla för mycket i annonsen :va

Du kan få 2000:- måste ju få pruta lite också :tungan

RGV Nisse skrev:
värför är det så svårt att få hojen såld nu, har haft anonser ute nu i flera veckor nu, alla andra hojar jag haft har varit lätt sålda :dummer

http://sporthoj.com/annonser.php?id=6071
Ta med nåt exempel på f-premie i annonsen och se till å skriva fakta. Det finns andra hojar till salu och man orkar inte ringa runt, enklare om det finns lite grund.

Sen är kanske inte SH annonser världens bästa ställe att faktiskt få nåt sålt, men vad vet jag...? Sök på nätet och annonsera ut den på alla annonsplatser du hittar.

Jåke skrev:
Ta med nåt exempel på f-premie i annonsen och se till å skriva fakta. Det finns andra hojar till salu och man orkar inte ringa runt, enklare om det finns lite grund.

Sen är kanske inte SH annonser världens bästa ställe att faktiskt få nåt sålt, men vad vet jag...? Sök på nätet och annonsera ut den på alla annonsplatser du hittar.

Själv tycker jag det är helt ointressant vad försäkringen kostar för någon annan, det ger inte någon som helst jämförelse.

Såg en annons för några dagar sedan, var en Yamaha 1L och den skulle tydligen kosta ca 4000kr hel/hel, jo visst för säljaren.

För mig skulle den ligga på kanske 15000-18000 kr.

Dessa premier är rena lotteriet, verkar som att det kan variera en hel del även om man ringer 2 ggr på samma vecka till samma bolag :rolleyes:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph