ska det bli R600 eller R1000 ??

Jag har börjat fundera om inte Honda är det bästa valet för de flesta på "hobby"-nivå. Skulle ha köpt en sån istället...Har fått för mig att Honda fokuserar mycket på lättkörda hojar. Är man inget vrålproffs är nog en lättkörd hoj snabbare än en på pappret potentare hoj med fler hästkrafter.

nazurro skrev:
2675061 Jag har börjat fundera om inte Honda är det bästa valet för de flesta på "hobby"-nivå. Skulle ha köpt en sån istället...Har fått för mig att Honda fokuserar mycket på lättkörda hojar. Är man inget vrålproffs är nog en lättkörd hoj snabbare än en på pappret potentare hoj med fler hästkrafter.
Jag provade Hondas motsvarighet till min hoj förra året och skulle inte byta för allt smör i Småland. Visst, en trevlig hoj med bra bromsar men inte mycket mer.

sandstream skrev:
2675066 Jag provade Hondas motsvarighet till min hoj förra året och skulle inte byta för allt smör i Småland. Visst, en trevlig hoj med bra bromsar men inte mycket mer.

Vad var det som skiljde om man jämför med din?

nazurro skrev:
2675076 Vad var det som skiljde om man jämför med din?
Den kändes större (bredare), tyngre och svagare. Var bara bromsarna som jag vart imponerad av, de tog väldigt bra.

sandstream skrev:
2675252 Den kändes större (bredare), tyngre och svagare. Var bara bromsarna som jag vart imponerad av, de tog väldigt bra.
Var det en -05:a eller -06:a, på -06:orna hade dom väl gjort en hel del förändringar till det bättre (utom motoreffekten då)?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman