Bj.O.rn skrev:på mcerr-listan i dag..
/B
Såg det precis...blev lurad av mailadressen. Trist...nu börjar medelåldern sjunka ner mot 40 eller nåt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bj.O.rn skrev:på mcerr-listan i dag..
/B
Volleybollen är en ekonomisk förutsättning för racing, ingen ursäktGoodstuff skrev:Det intressantaste i tråden är ju att vissa ursäkter för utebliven racing (Volleyboll! Vid Gud! Volleyboll!) skulle vara mer godkända än andra (flytt till annan stad, flytt ihop, byte av jobb) tycker jag är väldigt underligt.
Jag blev utkvalad förra året, inte detta. Jag startar åtminstone i en klass med så många deltagare att man behöver kvala. Fegt att välja en så liten klass att man tar SM-poäng bara man tar sej i måloFFkeFF skrev:Lite tråkigt faktiskt att bägge de värsta komba-tanterna ständigt lyser med sin frånvaro. Inte riktigt lika roligt när bara en av dem blir utkvalad från Falkenberg![]()
Jag har kört noll?!?! Denna säsongen har jag tränat mer än jag körde på hela förra säsongen! Dessutom kört ett rejs på knutstorp följt av ett ERF omedelbart efter. Som planeringen ser ut nu kommer jag att köra alla ERF+b-rejs på falkenberg och sviestad. SM på falkenberg ska jag åtminstone försöka kvala in till, med Pudelrockarens sätt att räkna måste väl det vara mer värt än att sälja hojen och lägga ner(tänker på att nån kallade det seger för Chrille när han tog sej till sviestad i höstas utan hoj). Glömde förresten att SM på knudan ska köras om dom bara bestämmer sej för att släppa in R1000EazyLiving skrev:Vet inte om MummelHumlan ska vara så kaxig. Jag har varit på 2 av de 3 första tävlingarna (SM och SO) och kört (om än skitkasst) och vad jag sett, så Chrille och Humlan kört exakt lika mycket, dvs NOLL... Så ska Chrille släppa sargen, så bör nog Humle göra det också.
Jag röstar för att Humlan ska våga sig på annat än mopperace på klubbnivå. Att vara med och runda Sibylla ger inga "creds" att skryta med!!
/Mästermekanikern
Nr:18 skrev:Volleybollen är en ekonomisk förutsättning för racing, ingen ursäkt![]()
Nr:18 skrev:Jag blev utkvalad förra året, inte detta. Jag startar åtminstone i en klass med så många deltagare att man behöver kvala. Fegt att välja en så liten klass att man tar SM-poäng bara man tar sej i mål![]()
![]()
oFFkeFF skrev:Ja, et är solklart att volleybolldömande gör racingen billigare, du kommer ju inte till racen![]()
Eftersom jag inte har lust att sälja min kropp för racingen måste jag dra in stålar på nåt annat sättoFFkeFF skrev:Ja, et är solklart att volleybolldömande gör racingen billigare, du kommer ju inte till racen![]()
Är det grova stålar i vollybollen nuförtiden? Trodde det var tennis eller golf som gällde.Nr:18 skrev:Eftersom jag inte har lust att sälja min kropp för racingen måste jag dra in stålar på nåt annat sätt![]()
Nr:18 skrev:Eftersom jag inte har lust att sälja min kropp för racingen måste jag dra in stålar på nåt annat sätt![]()
Många bäckar små....Gulsnabbtrajja skrev:Är det grova stålar i vollybollen nuförtiden? Trodde det var tennis eller golf som gällde.
JaoFFkeFF skrev:Men åka fyrtakt är ju billigt?![]()
Det är dyrt med überkittat.oFFkeFF skrev:Men åka fyrtakt är ju billigt?![]()
Det är en myt att jag har massa kitdelar på min hojvalmers skrev:Det är dyrt med überkittat.
GSXR1100R säger att du är kitkungen.Nr:18 skrev:Det är en myt att jag har massa kitdelar på min hoj![]()
Nr:18 skrev:Det är en myt att jag har massa kitdelar på min hoj![]()
Det enda som är kitdelar är elsystemet, inget annat. Akrapovic har inga kitdelar till suzuki. Inte Wilbers hellerChrille skrev:Fjädring, el, sprut, avgas..... Att motorn är orörd mekaniskt sett innebär ju inte att du kör standard?
Hemmafräst, waltermoto, hemmafrästChrille skrev:Bromsar, fotpinnar, hjuldistanser....
Nr:18 skrev:Det enda som är kitdelar är elsystemet, inget annat. Akrapovic har inga kitdelar till suzuki. Inte Wilbers heller![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |